رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر خبر داد

واکسینه شدن ۷۰ درصد رامسری‌ها

تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۵۰۵۲
رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر گفت: براساس آخرین آمار ۷۰ درصد رامسری ها واکسینه شده اند.
۰
plusresetminus
واکسینه شدن ۷۰ درصد رامسری‌ها
به گزارش بلاغ، حمیدرضا مبشری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با تلاش های تیم مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رامسر بیش از 70 درصد رامسری های بالای 18 سال حداقل یک دز واکسن کرونا را دريافت کرده اند.

وی بیان کرد: اگرچه هفت ماه از آغاز واکسیناسیون در شهرستان رامسر می‌گذرد اما در شهریورماه با توجه به‌ ورود حجم گسترده واکسن به کشور و از سوی ديگر رایزنی ها و تلاش های دست اندركاران و از سوی ديگر مجاهدت شبانه روزی کادر بهداشتی شبکه بهداشت و درمان رامسر این روند شتاب بیشتری گرفت و بخش اعظم مردم رامسر واکسینه شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر افزود: تا پایان تابستان ۱۴۰۰ تعداد 60 هزار و 945 دز واکسن در رامسر تزریق شده است که 41 هزار و 762 نفر دز اول و از این تعداد 19 هزار و 183 نفر دز دوم را نیز دریافت کرده اند.

مبشری ادامه داد: سینوفارم با 41 هزار و 731 دز ، آسترازنکا با 10 هزار و 746 دز و برکت با 6 هزار و 308 دز بیشترین متقاضی را داشته است.

وی گفت: بر اساس آمار افراد دارای پرونده سلامت پزشک خانواده، بیش از 61 هزار نفر بالای 18 سال در رامسر واجد شرایط دريافت واکسن هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر بیان کرد: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شهرستان رامسر در ارزیابی‌های متعدد امر واکسیناسیون جز شهرستان های برتر استان محسوب می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴