کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی:

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی تا پایان مهرماه/بخش چند رسانه‌ای به جشنواره اضافه شد

31 شهريور 1400 ساعت 7:45

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی تا پایان مهرماه امسال خبر داد و گفت: از آن‌جایی که تولید محتوا در بخش چند رسانه‌ای مدتی است با توجه به توسعه شبکه‌های اجتماعی در میان رسانه‌ها رونق گرفته است، لذا بنا به درخواست همکاران سه استان شمالی، بخش چند رسانه‌ای هم به این جشنواره اضافه شد.


به گزارش بلاغ؛ علی یوسفی دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما از تمدید مهلت یک ماهه ارسال آثار جشنواره مطبوعات استان های شمالی خبر داد.

وی افزود:با توجه به استقبال و درخواست‌های مکرر اصحاب رسانه سه استان شمالی و با توجه به ضرورت مشارکت حداکثری خبرنگاران سه استان مازندران، گلستان و گیلان در اولین جشنواره منطقه‌ای استان‌های شمالی، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان مهرماه امسال تمدید شد.

دبیر جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی، خاطرنشان کرد: از آن‌جایی که تولید محتوا در بخش چند رسانه‌ای مدتی است با توجه به توسعه شبکه‌های اجتماعی در میان رسانه‌ها رونق گرفته است، لذا بنا به درخواست همکاران سه استان شمالی و موافقت هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران و هماهنگی با معاونت مطبوعاتی، بخش چند رسانه‌ای هم به این جشنواره اضافه شد.

 یوسفی تاکید کرد: همکارانی که تمایل به شرکت در این بخش دارند می‌توانند فقط یک اثر و حداکثر با حجم ۱۰ مگابایت را در سامانه جشنواره بارگذاری کند.

 
وی بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان‌های شمالی ارسال شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454993

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/454993/تمدید-مهلت-ارسال-آثار-دبیرخانه-جشنواره-مطبوعات-استان-های-شمالی-پایان-مهرماه-بخش-چند-رسانه-ای-اضافه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com