تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۴۵۴۹۹۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد از برگزاری ۵۱ برنامه شاخص و محوری و بیش از ۴۵۰ برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری ۵۱ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس/ برنامه‌های ما بر مبنای خدمت‌رسانی به مردم است
به گزارش بلاغ، اسماعیل ابراهیم‌نژاد در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه محمودآباد، دفاع مقدس را برگرفته از قیام عاشورا برشمرد و گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، نهضت حسینی در عاشورا را دوباره تداعی کردند و اگر بخواهیم دفاع مقدس را قدر بدانیم باید امام را بشناسیم. 
 
وی با تاکید بر اینکه باید همه اقشار پای کار بیایند تا انقلاب ما پابرجا بماند، افزود: امام با ظرفیت مردم هم در انقلاب پیروز شد و هم در دفاع مقدس به دفاع از آرمان‌های انقلاب و کشور پرداخت. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با بیان اینکه برنامه‌های ما بر مبنای خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: از ۴۵ رزمنده دفاع مقدس به‌صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستان تجلیل شد و همچنین قصد داریم از همه رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس با حضور در خانه هایشان و دیدار خانه به خانه تقدیر و قدردانی به‌عمل آوریم. 
 
ابراهیم‌نژاد اظهار کرد: از شهرداران، بخشداران و فرماندهان پایگاه‌ها انتظار داریم جهت قدردانی از رزمندگان دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و معمار کبیر انقلاب از فضاسازی غافل نشوند. 
 
وی با بیان اینکه وظیفه ما تقدیر از مقام شامخ شهدا و زیارت قبور آن‌هاست، گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار همه شهدای شهرستان در روز پنجشنبه اول مهر ماه انجام خواهد شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد تصریح کرد: روایتگری رزمندگان دفاع مقدس، گشت عملیاتی رضویون جهت برپایی امنیت پایدار در سطح شهرستان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، برگزاری اردوی راهیان نور استانی، یادواره شهدای دانش‌آموزی و آیین نواختن زنگ ایثار و شهادت در اول مهر همزمان با بازگشایی مدارس، تجلیل از کادر بهداشت و درمان و رزمندگان جبهه سلامت، افتتاح خانه محروم، افتتاح مسجد و پایگاه مقاومت بسیج، پیاده روی جاماندگان اربعین، نذر خون، هر مسجد یک روایتگری، مسابقات متعدد در فضای مجازی و نمایشگاه عکس دفاع مقدس از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته جهت تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا است.
 
ابراهیم‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: برای ساخت خانه محروم در این شهرستان ۴۰ خانه سهمیه داشتیم که تاکنون ۱۶ خانه در ۲۲ بهمن پارسال کلنگ‌زنی شد و ۲ باب را در این هفته افتتاح می‌کنیم و سعی بر آن است تا ۲۲ بهمن این ۱۶ خانه به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴