تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۴۵۴۹۹۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد از برگزاری ۵۱ برنامه شاخص و محوری و بیش از ۴۵۰ برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری ۵۱ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس/ برنامه‌های ما بر مبنای خدمت‌رسانی به مردم است
به گزارش بلاغ، اسماعیل ابراهیم‌نژاد در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه محمودآباد، دفاع مقدس را برگرفته از قیام عاشورا برشمرد و گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، نهضت حسینی در عاشورا را دوباره تداعی کردند و اگر بخواهیم دفاع مقدس را قدر بدانیم باید امام را بشناسیم. 
 
وی با تاکید بر اینکه باید همه اقشار پای کار بیایند تا انقلاب ما پابرجا بماند، افزود: امام با ظرفیت مردم هم در انقلاب پیروز شد و هم در دفاع مقدس به دفاع از آرمان‌های انقلاب و کشور پرداخت. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد با بیان اینکه برنامه‌های ما بر مبنای خدمت‌رسانی به مردم است، تصریح کرد: از ۴۵ رزمنده دفاع مقدس به‌صورت نمادین با حضور مسئولان شهرستان تجلیل شد و همچنین قصد داریم از همه رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس با حضور در خانه هایشان و دیدار خانه به خانه تقدیر و قدردانی به‌عمل آوریم. 
 
ابراهیم‌نژاد اظهار کرد: از شهرداران، بخشداران و فرماندهان پایگاه‌ها انتظار داریم جهت قدردانی از رزمندگان دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و معمار کبیر انقلاب از فضاسازی غافل نشوند. 
 
وی با بیان اینکه وظیفه ما تقدیر از مقام شامخ شهدا و زیارت قبور آن‌هاست، گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار همه شهدای شهرستان در روز پنجشنبه اول مهر ماه انجام خواهد شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج محمودآباد تصریح کرد: روایتگری رزمندگان دفاع مقدس، گشت عملیاتی رضویون جهت برپایی امنیت پایدار در سطح شهرستان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، لوازم التحریر، برگزاری اردوی راهیان نور استانی، یادواره شهدای دانش‌آموزی و آیین نواختن زنگ ایثار و شهادت در اول مهر همزمان با بازگشایی مدارس، تجلیل از کادر بهداشت و درمان و رزمندگان جبهه سلامت، افتتاح خانه محروم، افتتاح مسجد و پایگاه مقاومت بسیج، پیاده روی جاماندگان اربعین، نذر خون، هر مسجد یک روایتگری، مسابقات متعدد در فضای مجازی و نمایشگاه عکس دفاع مقدس از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته جهت تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا است.
 
ابراهیم‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: برای ساخت خانه محروم در این شهرستان ۴۰ خانه سهمیه داشتیم که تاکنون ۱۶ خانه در ۲۲ بهمن پارسال کلنگ‌زنی شد و ۲ باب را در این هفته افتتاح می‌کنیم و سعی بر آن است تا ۲۲ بهمن این ۱۶ خانه به‌طور کامل به بهره‌برداری برسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما