کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه آمل خبر داد

برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس/هشت سال جنگ تحمیلی با ژنرال های جوان

31 شهريور 1400 ساعت 20:06

فرمانده سپاه آمل گفت: بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، برگزاری رژه اقتدار، افتتاح ۴ خانه محروم که تا پایان سال به ۴۲ خانه خواهد رسید.


به گزارش بلاغ؛جابر عسگری فرمانده سپاه آمل در نشست خبری هفته دفاه مقدس در جمع خبرنگاران گفت: روزی که صدام رفت و قرارداد را پاره کرد، با پشتیبانی همه کشورها و حمایت کشورهای عرب و استکبار جهانی حمله را شروع کرد و گمان کرد کمتر از یک هفته تصرف می کنند، شاید در ابتدا موفقیت بدست اورند، ولی با تغییر فرماندهی خرمشهر ازاد شد و یکی پس از دیگری اتفاقات خوبی رقم خورد. 
وی با بیان مجاهدت های رزمندگان عنوان کرد: دلاور های که فصل اصلی عاشقانی ثبت کردند که در تاریخ نامدار شدند جان هایی که منتظرند کسانی که خون دل می خورند و این قانوس را به صدا دراوردند.
فرمانده سپاه تصریح کرد: نظام نوپایی بودیم که بعثت مجدد اسلام را شکل دادیم، اسلامی که شاهد اقتدار آن هستیم، روزهای که که بیش از ۱۷ هزار شهید ترور این نهال انقلاب را تقدیم کنیم.
وی حرکت جمهوری اسلامی ایران را رو به جلو خواند و خاطرنشان کرد: با اقتدار مسیر رو به جلویی را طی می کند، در عملیات های بزرگی مثل والفجر ۸ بزرگترین کارشناسان نظامی دنیا این عملیات را نشدنی دانستند و هنوز درگیر بررسی آن هستند.
عسگری ادامه داد: بزرگانی که جوانان کم سن و سال بودند ولی به اندازه ژنرال های باتجربه اتفاقات بزرگی رقم زدند، انچه در جنگ دیدیم و در خاطرات می خوانیم در جنگ تنها بودیم، کسی با ما نبود، امروز هم با تحریم همه جانبه طرف هستیم.
وی هشت سال دفاع مقدس محکی برای کشورمان خواند و اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد ملت بزرگی هستیم که تسلیم پذیر نیستیم و ذلت را نمی پذیریم.
فرمانده سپاه آمل خاطرنشان کرد: در جنگ توان خرد سیم خاردار را نداشیم، اما جنگ به ما نشان داد باید روی پای خود بایستیم، روزی توان موشکی ما صد متر بود و در صد کیلومتری به زمین می افتاد، اما امروز موشک های نقطه زن داریم که در عین السد چشم شیر را نابود کردند.
وی  با تاکید اینکه دو سال درگیر کرونا هستیم، خاطر نشان کرد: سعی کردیم برنامه را محدود و به صورت مجازی و یا بصورت باز و محدود انجام شود.
عسگری از بیش  از ۳۰ برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد، برگزاری رژه اقتدار، افتتاح ۴ خانه محروم که تا پایان سال به ۴۲ خانه خواهد رسید.
وی از دیگر برنامه های این هفته خاطرنشان کرد:اردوی جهادی، گلنگ زنی اورژانس امامزاده عبدالله ع، ویزیت رایگان پزشکی و دیگر برنامه ها برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 454991

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/454991/برگزاری-بیش-۳۰۰-برنامه-هفته-دفاع-مقدس-هشت-سال-جنگ-تحمیلی-ژنرال-های-جوان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com