با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری انجام شد؛

تجلیل از 14 پیشکسوت دفاع مقدس مازندران

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۴۵۴۹۸۸
این مراسم که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری برگزار شد، از ۱۴ پیشکسوت دفاع مقدس به نمایندگی از پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران تجلیل شد.
۰
plusresetminus
تجلیل از 14 پیشکسوت دفاع مقدس مازندران
به گزارش بلاغ، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در آئین تجلیل از پیشکسوت دفاع مقدس که صبح امروز در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران برگزار شد، با تسلیت اربعین حسینی و گرامی‌داشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس و مقاومت برنامه‌های متنوعی در ستاد، کمیته‌های استانی و ستاد‌های شهرستانی پیش‌بینی شده است.

وی با عنوان اینکه بیشتر برنامه‌ها با محوریت فرماندهی سپاه نواحی و با توجه به همزمانی با اربعین حسینی، اربعینی برگزار می‌شود، تصریح کرد: همزمان با این مراسم، در شهرستان‌ها نیز مراسم تکریم از پیشکسوتان برگزار شد.

ملکی با بیان اینکه برگزاری آئین تجلیل و تکریم از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سطح کشور و در استان مازندران از ۵۵ هزار پیشکسوت امروز برگزار شد، گفت: تجلیل از پیشکسوتان قدردانی از رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است و در طول هفته دفاع مقدس از این اسطوره‌های ایثار تکریم بعمل می‌آید.

این مسئول با بیان اینکه این علم را باید همیشه برافراشته نگه بداریم و باید نسبت به پیشکسوتان توجه ویژه بعمل آید، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و... حاضر و آماده هستند.

ملکی ادامه داد: پیشکسوتان دفاع مقدس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و نباید فراموش شوند و باید مورد تکریم قرار گیرند.

وی در پایان ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، از افتتاح نمایشگاه «ما مقتدریم» در اولین روز هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۳۱ شهریور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران با حضور مسئولین و اعضای ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مراسم که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری برگزار شد، از ۱۴ پیشکسوت دفاع مقدس به نمایندگی از پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰