مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

نیازمند روحیه بسیجی برای حل مشکلات حوزه کار و تولید هستیم

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۵۴۹۷۷
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: فرهنگ و روحیه بسیجی باید در همه حوزه‌ها مخصوصا در کار و تولید به کار گرفته و تا بتوانیم سد تحریم‌ها را شکسته و به جایگاه واقعی برسیم.
۰
plusresetminus
نیازمند روحیه بسیجی برای حل مشکلات حوزه کار و تولید هستیم
به گزارش بلاغ، نشست صمیمی حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان با اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران به همراه مدیران و معاونین این دو مجموعه با محوریت هفته دفاع مقدس در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

در این دیدار کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: در سنگر کار و تولید باید تلاش و فداکاری خون پاک شهدا را جبران کنیم

وی در ادامه خاطرنشان کرد که فرهنگ و روحیه بسیجی باید در همه حوزه‌ها مخصوصا در کار و تولید به کار گرفته و تا بتوانیم سد تحریم‌ها را شکسته و به جایگاه واقعی برسیم.

در ادامه حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یادآوری جایگاه و ارزش شهدای این راه وبا اشاره به خاطرات، سبک زندگی وسیره تمامی شهدا بویژه شهید شاخص کارگری استان شهید یزدانخواه پرداخت.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلاافزود: امروز شاهد برکات دفاع مقدس در بخش‌های مختلف جامعه ومنطقه هستیم، که این امر در حوزه تولید ملی باتوجه به همه تنگناها، تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی خود را بخوبی نمایان نموده است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷