کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه اعلام کرد

برگزاری بیش از 60 برنامه هفته دفاع مقدس در گلوگاه

28 شهريور 1400 ساعت 15:36

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه از اجرای بیش از ۶۰ برنامه با موضوعات مختلف و در فضای مجازی و در فضای حقیقی در هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد.


سیدحسن یوسفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه در گفت و گو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: سپاه ناحیه گلوگاه  به مناسبت هفته دفاع مقدس با استفاده از بستر بسیج، پایگاه ها و حوزه های مقاومت، ستاد ناحیه، اقشار مختلف و کانون‌ها، برنامه ریزی منسجمی را انجام داده که این هفته با محوریت پاسداشت رزمندگان و ایثارگران، خاطره رشادت ها و دلاورمردی‌های عزیزان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس زنده شود.

وی افزود: دفاع مقدس اوج افتخارات و فتوحات نظام مقدس جمهوری اسلامی است،‌ در دفاع مقدس دستاوردهای مهمی همچون تقویت اعتماد به نفس و خودباوری نصیب کشور ما شد و امروز امنیت و آرامش را به برکت آن ایام بدست آمده و قدرت دفاعی ما حاصل دفاع مقدس بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس نمونه‌ای از فرهنگ ایستادگی است ،چرا که مردم و رزمندگان اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دست نا اهلان بیفتد.

یوسفی از اجرای بیش از 6۰ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی و خدمات رسانی در هفته دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: گرامیداشت شهدا،  برپایی موکب بمناسبت اربعین،‌ غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی، نشست‌های بصیرتی، رژه خودرویی و اهداء خون در هفته دفاع مقدس امسال برگزار می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: اجرای مسابقات ورزشی حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی ، توسط حوزه ها و پایگاه ها و کانون بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس این ناحیه است .

انتهای پیام/


کد مطلب: 454930

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/454930/برگزاری-بیش-60-برنامه-هفته-دفاع-مقدس-گلوگاه

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com