تاریخ انتشارجمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۴۵۴۹۰۷
بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جشنواره شهید رجائی استان در بخش رفاه اجتماعی رتبه برتر را کسب کرد.
۰
plusresetminus
کسب رتبه برتر بنیاد شهید مازندران در جشنواره شهید رجائی
به گزارش بلاغ، در جشنواره شهید رجایی استان که با حضور استاندار مازندران، مسئولین ارشد استانی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی  استان برگزار گردید اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و استانداری مازندران در مجموع بر اساس شاخص های اختصاصی و عمومی در میان دستگاههای اجرایی استان به عنوان دستگاه برتر انتخاب و لوح تقدیر از سوی استاندار مازندران به حجت الاسلام دکتر جواد یوسف پور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اهدا گردید.

بر اساس نتایج ارزیابی انجام گرفته،بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بخش  شاخص های عمومی (رفاه اجتماعی ) حائز این رتبه در میان دستگاهها و نهادهای استان شده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دریافت لوح تقدیر به عنوان دستگاه برتر، طی گفتگویی کسب این عنوان و موفقیت را حاصل همدلی، همفکری، تلاش و کوشش تمامی همکاران خدوم و ساعی بنیاد مازندران در ستاد استان و شهرستانها دانست و گفت: خدمت به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و پیشبرد امور مربوط به جامعه معزز ایثارگری از عنایات شهدای گرانقدر بوده که شامل ما خادمین در بنیاد شده است.

وی با اشاره به اینکه بنیاد در جهت خدمت رسانی به ایثارگران، باید سرآمد دستگاهها باشد اظهار داشت : افضل ترين انسانها ( خانواده شهدا ) شایسته تکریم و بهترین  خدمت ها هستند.

یوسف پور یاد و خاطره شهیدان گرانقدر رجائی و باهنر و تمامی شهدای والامقام را گرامی داشته و اذعان داشت: در حوزه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و قدم برداشتن برای این قشر عزیز هر کاری صورت بگیرد کم است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴