تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۵۴۹۰۶
دادستان مرکز مازندران گفت: تملك واحدهاي توليدي هيچگونه بهره اي براي بانكها ندارد لذا با در اختيار قرار دادن آنها به سرمايه گذاران جديد، علاوه بر راه اندازي واحدهاي توليدي، بانكها نيز به مطالبات مالي خود دست خواهند يافت.
۰
plusresetminus
تملک واحدهای توليدی هيچ‌گونه بهره‌ای برای بانك‌ها ندارد
به گزارش بلاغ، محمد کریمی در بازدید از واحدهای راكد و تملك شده شهركهای صنعتی ساری یک و ساری دو  اظهار کرد: باید نگاه ویژه به صنعت و تولید داشته باشیم تا جامعه نسبت به رشد تولید و اشتغال پایدار امیدوار گردد.

دادستان مركز استان بیان داشت: تملك واحدهای تولیدی هیچگونه بهره ای برای بانكها ندارد لذا با در اختیار قرار دادن آنها به سرمایه گذاران جدید، علاوه بر راه اندازی واحدهای تولیدی، بانكها نیز به مطالبات مالی خود دست خواهند یافت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران نیز در این بازدید گفت: مساعدت مدیران بانكها و پرداخت تسهیلات می تواند مشكلات بخش تولید را تا حدود زیادی كاهش دهد.

امینی افزود: صنعتگران تلاش می كنند كه درب كارخانه ها را با وجود همه گرفتاریها و تنگناها بگشایند و بانكها نیز در این رابطه باید به آنها كمك كنند.

وی اظهار داشت: رفع مشكلات عدیده و كمبود نقدینگی تولیدكنندگان نیازمند همدلی و همراهی همه دستگاههای اجرایی و حمایت بانكهای عامل است.

لازم به توضیح است، كریمی دادستان مركز استان به اتفاق مدیرعامل و معاونین شركت شهركهای صنعتی و نمایندگان بانكهای عامل با بازدید از واحدهای راكد و تملك شده شهركهای صنعتی ساری1 و ساری2 ، مشكلات و معضلات این واحدها را مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲