پیوستن ایران به سازمان "شانگهای" در مخیله اصلاح طلبها هم نمی گنجید؛

وقتی دولت روحانی برای تحریم ایران با غرب همکاری می کرد

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷
کد مطلب : ۴۵۴۸۹۵
تا همین صبح امروز هم اقدام بزرگ پیوستن ایران به سازمان همکاری‌های شانگهای در مخیله اصلاح‌طلب‌ها و حامیان دولت قبل نمی‌گنجید.
۰
plusresetminus
وقتی دولت روحانی برای تحریم ایران با غرب همکاری می کرد
به گزارش بلاغ، تا همین صبح امروز هم اقدام بزرگ پیوستن ایران به سازمان همکاری‌های شانگهای در مخیله اصلاح‌طلب‌ها و حامیان دولت قبل نمی‌گنجید. تصویر بالا مربوط به مصاحبه امروز حشمت فلاحت پیشه از حامیان حسن روحانی و دولت اصلاح طلب او است که همزمان با سفر سید ابراهیم رئیسی به دوشنبه پایتخت تاجیکستان برای شرکت در اجلاس شانگهای گفته بود کشورهای عضو شانگهای خودشان را درگیر مسائل ایران نخواهند کرد!
 
 این سطح از تحلیل کارشناسی نشات گرفته از نگاه نامتوازن اصلاح طلب ها به ارتباطات جهانی است که طی هشت سال گذشته با سیاستی تحقیر آمیز همواره منافع اقتصادی ایران را آویزان و معطل غرب و آمریکا نگهداشتند و با بی توجهی به تعامل با  همه دنیا، مشکلات اقتصادی زیادی را برای ایران ایجاد کردند.
 
استقبال از پیوستن ایران به سازمان همکاری های شانگهای توسط کشورهای عضو مثل چین، هند، روسیه و... نشان داد خیانت بزرگ جریان اصلاحات و غربگرا در معطل گذاشتن همکاری با این کشورها عملا همکاری دولت روحانی با تحریم های اروپا و آمریکا علیه ایران بوده است.
 
سیاست دولت جدید یعنی شکستن انحصار دیپلماسی فقط برای ارتباط با ۴ یا ۵ کشور دنیا و روی آوردن به دیپلماسی فراگیر برای تعاملات جهانی به زودی ضربه مهلکی به ساختار تحریم ها علیه ایران وارد خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲