تاریخ انتشارجمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
کد مطلب : ۴۵۴۸۸۱
سرپرست پلیس راه مازندران با اعلام اینکه ترافیک از عصر امروز در مسیرهای ییلاقی مازندران پرحجم خواهد شد، گفت: از لحاظ جوی نیز شاهد کاهش دید در ارتفاعات ولی‌آباد محور کندوان هستیم.
۰
plusresetminus
پیش‌بینی ترافیک سنگین از عصر امروز در جاده‌های مازندران
به گزارش بلاغ، هادی عبادی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باتوجه به حجم ترافیک در مسیرهای ورودی شمال طی روزهای گذشته از امروز با برگشت خودروها ترافیک به مسیرهای خروجی شمال رسید.

وی افزود: مسیر خروجی شهر مرزن‌آباد به‌صورت ۵۰۰ متر ترافیک ایستگاهی داریم تا پایان روز شاید به چند کیلومتر برسد.

سرپرست پلیس راه مازندران بیان کرد: همچنین کیلومتر ۱۴ محور هراز ۷۰۰ متر توقف ترافیک به سمت تهران داریم تا عصر به ۳کیلومتر می‌رسد.

این مسوول با اعلام اینکه ترافیک از عصر امروز در مسیرهای ییلاقی مازندران پرحجم خواهد شد، اضافه کرد: از لحاظ جوی نیز شاهد کاهش دید در ارتفاعات ولی‌آباد محور کندوان هستیم.

عبادی با اعلام اینکه محدودیت‌های کرونایی در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود، تصریح کرد: در این راستا جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز در مبادی ورودی مازندران گرفته شده و برگشت داده می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۵۱۴ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۲۰ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی در پایان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۸ هزار و ۴۲۲ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۹هزار و ۳۱۴ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند، خاطرنشان کرد: تاکید پلیس کماکان بر پرهیز از ترددهای غیرضروری است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما