تاریخ انتشارجمعه ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۴۵۴۸۸۰
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر تقویت روحیه رزمندگان ادامه داد: باید راه حماسه و ایثار را ادامه دهیم تا اگر با خطری مواجه شدیم از کشور و میهن اسلامی دفاع کنیم.
۰
plusresetminus
دفاع مقدس یادآور مقاومت غرورآفرین ملت ایران است/صنعت مازندران را دریابید
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید برتقوای الهی و با گرامیداشت دفاع مقدس از آن به عنوان یک سرمایه یاد کرد و گفت: همه وظیفه داریم از رزمندگان دفاع مقدس تقدیر و قدردانی کنیم.

وی با اظهار اینکه مازندران ۲۴ هزار جانباز و ۱۰ هزار شهید و بیش از دو هزار رزمنده تقدیم کرده است، گفت: برکات و فواید دوران دفاع مقدس را باید بازشماریم و آن را بازگو کنیم.

امام جمعه ساری با تاکید بر تقویت روحیه رزمندگان ادامه داد: باید راه حماسه و ایثار را ادامه دهیم تا اگر با خطری مواجه شدیم از کشور و میهن اسلامی دفاع کنیم.

محمدی لائینی با اشاره به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی براینکه در جنگ دوستان و دشمنان را شناختیم و نتیجه گرفتیم که روی پای خود بایستیم، گفت: برخی‌ها به جای این که روی پای خود بایستند خواستند روی دوش و کول دشمنان بنشینند.

امام جمعه ساری باور شده حس وطن دوستی و برادری را از دیگر برکات دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: اگر جنگ تحمیلی نبود امروز صنایع پیشرفته نظامی و امنیت کم نظیر، حس برادری، دستگیری و یاری را شاهد نبودیم.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه در دوران کرونا گفت: مردم استان در دوران کرونا بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان به نیازمندان و برای خرید تجهیزات درمانی کمک کردند و این ناشی از حس برادری دوران دفاع مقدس است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به کلیات دو طرح مهم در مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته افزود: اگر این طرح‌ها به صورت کارشناسی شده مصوب شود می‌تواند گام مهمی برای جهش و رونق تولید باشد.

وی طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار را از جمله طرح‌های مصوب شده در مجلس بیان کرد و گفت: شروع کسب و کار در کشور بسیار سختگیرانه است و ماه‌ها و سال‌ها باید بدویم تا شغلی را شروع کنیم و اگر سرمایه گذاری راحت صورت گیرد، اشتغال رونق خواهد گرفت.

محمدی لائینی با اظهار اینکه رتبه ۱۷۸ دنیا را در تسهیل کسب و کار داریم، ادامه داد: مجلس تصمیم گرفت راه‌های شروع کسب و کار را آسان‌تر کند.

امام جمعه ساری به ساماندهی طرح صنعت خودرو اشاره و اضافه کرد: یکی از جاهایی که سبب ناراضی تراشی می‌شود، صنعت خودرو است و ورود مجلس به این صنعت را به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به وضعیت ناگوار میانکاله و صنعت چیت سازی بهشهر تصریح کرد: این صنعت با خصوصی سازی غلط تبدیل خصوصی خواری شد و از بین رفته است و زمین‌های آن فروخته شده است.

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه صنعت نساجی قائمشهر نیز به دلیل واگذاری به بانک‌ها حال بدی دارد، گفت: چوب و کاغذ مازندران نیز با مشکلات زیادی روبرو است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲