مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان کشور خبر داد:

توزیع 5 میلیون بسته حمایتی در مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۴۵۴۸۶۱
مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان کشور گفت: در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان بیش از ۵ میلیون بسته حمایتی در کشور توزیع می‌شود.
۰
plusresetminus
توزیع 5 میلیون بسته حمایتی در مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان
به گزارش بلاغ، علی جوادی در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) مازندران که با حضور نماینده ولی فقیه درمازندران در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، بیان کرد: در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان بیش از ۵ میلیون بسته حمایتی در کشور توزیع خواهد شد.

مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) افزود: اهدای ۲۱ هزار بسته سلامت  لوازم التحریر و  غذایی و ارزاق به آسیب‌دیدگان بیماری کرونا در مازندران، ۷ هزار بسته در هر بخش توزیع می‌شود.

جوادی با بیان اینکه رزمایش مشق احسان با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در ۲۲شهرستان مازندران برگزار شد، تصریح کرد: از ماموریت‌های دیگر در راستای کمک به مردم آسیب‌دیده استان در راستای برنامه‌های ستاد اجرایی میتوان به تامین جهیزیه، اهدای لوازم ورزشی، ویلچر به معلولان، اجرای طرح اشتغال‌زایی و سایر برنامه‌ها اشاره کرد.
 

وی گفت: بنیاد احسان نیز در تمام حوادث و بلایا و گرفتاری‌های کشور همچون سیل اخیر و کرونا از دستگاه‌های موثر و اثرگذار بوده است.

 جوادی متذکر شد: این بنیاد در حوزه‌های مختلف درمان، از دانش‌آموزان محروم با تهیه لوازم‌التحریر حمایت کرده و در مسیر حل مشکلات اجتماعی حالت پیشروانه و ماموریت محور دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در مازندران نیز گفت: ۷ هزار بسته لوازم‌تحریر شامل؛ کیف، خودکار، دفتر و غیره به ارزش هربسته ۱۸۰ هزار تومان به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و ۴۰۰گروه جهادی تامین و در ۲۲ شهرستان استان مازندران توزیع خواهد شد.

 

سید رضا هادیان اظهار کرد: ستاد فرمان امام در مازندران تاکنون پای کار ۶۰۰ طرح روستایی، ۳ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زایی با صرف هزینه ۳۰۰ میلیارد تومان، و اجرای طرح ۳ هزار طرح اشتغال به‌کار برای روستاییان در ۱۵ شهرستان بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در مازندران گفت: تاکنون در بنیاد احسان نیز در حوزه خدمات اجتماعی بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان تهیه شده،  ۲۱ هزار بسته بین آسیب‌دیدگان از کرونا و محرومین به ارزش ریالی ۴ میلیارد تومان تهیه و توزیع خواهد شد.

وی در خصوص پویش مشق احسان گفت: این پویش با فعالیت ۴۰۰ گروه جهادی در ۳۰ غرفه در ۲۲ شهرستان، با هدف تامین هزینه خرید لوازم التحریر از محل کمک‌های مردمی و خیرین در حال فعالیت است.

هادیان افزود: در این غرفه‌ها اکثرا گروه‌های دانش‌آموزی مستقر بوده و پذیرای کمک‌های مردمی هستند و در ادامه کار همین دانش آموزان بسته‌ها را به مردم می‌رسانند تا فرایند تربیتی هم داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: ۷ هزار بسته لوازم‌تحریر شامل؛  کیف، خودکار، دفتر و غیره به ارزش هربسته  ۱۸۰ هزار تومان  در ۲۲ شهرستان استان مازندران توزیع خواهد شد.

به گزارش بلاغ، امروز به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) مازندران رزمایش مشق احسان با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در ۲۲شهرستان دیار علویان برگزار شد.

 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴