تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۴۵۴۸۰۹
وزیر کشور درباره امکان لغو منع تردد شبانه گفت: باید به شرایط بهتری برسیم و هنوز عدد و شرایط بیماری هنوز قابل توجه است، بنابراین منع تردد ادامه خواهد داشت.
۰
plusresetminus
منع تردد شبانه فعلا ادامه دارد/ معوقات کادر درمان پرداخت می شود
به گزارش بلاغ، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: میزان اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی بعضا مورد رضایت نیست و باید تلاش شود که در شرایط بهتری قرار بگیرد و قرارگاه موظف شد که مسأله را پیگیری کند.

وی درباره میزان شیوع ویروس در کشور افزود: بسیاری از استان‌ها پیک را رد کردند و دو استان هنوز در پیک هستند و تذکر داده شد که به‌گونه‌ای شرایط مدیریت شود تا در آن دو استان هم روند کاهشی شود.

وزیر کشور گفت: میزان و تعداد خوبی واکسن وارد کشور شده و سرعت عمل در تزریق و واکسیناسیون هم مورد توجه جلسه قرار گرفت و امیدواریم با هماهنگی با بسیج بتوانیم سرعت را بالا ببریم و سرعت ما در این زمینه دو-سه برابر بشود.

وحیدی بیان کرد: درباره معوقات کادر درمان نیز با هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه قرار شد مبلغی از معوقات داده شود و مابقی در اقساط در ماه‌های آینده پرداخت شود. هم‌چنین قرار شد تأمین اجتماعی نیز مطالبات بیمارستان‌ها را سریع‌تر پرداخت کند تا خدمات بهتری ارائه شود.

وی هم‌چنین درباره وضعیت منع تردد شبانه خاطر نشان کرد: در این زمینه ابهام وجود داشت؛ منع تردد که مصوبه ستاد کروناست هم‌چنان برقرار است و برای دو شبی که ممکن است برخی دچار ابهام بودند، جریمه اعمال نخواهد شد و برای کسانی که برای تزریق واکسن هم مراجعه می‌کنند قرار شد با همکاری ناجا، جریمه نشوند که جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره امکان لغو منع تردد، تصریح کرد: باید به شرایط بهتری برسیم و هنوز عدد و شرایط بیماری هنوز قابل توجه است و منع تردد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما