کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار نوشهر عنوان کرد :

نقش مهم مطالعه و کتابخوانی در کاهش آسیب های اجتماعی

24 شهريور 1400 ساعت 0:11

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نوشهر گفت ؛ نقش مطالعه و کتاب در کاهش آسیب های اجتماعی از تأثیرپذیری بالایی برخوردار است


به گزارش بلاغ، رمضان کریمی در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان که با حضور روسا و مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی در محل این فرمانداری برگزار شد اظهار داشت : استفاده از ظرفیت فضای مجازی ، اهداء بسته های فرهنگی، برگزاری مسابقات و نمایشگاه‌های مجازی دراین شرایط کرونایی در جهت تشویق نسل جوان و بهره گیری از کتاب و کتابخوانی موثر است .

معاون فرماندار نوشهر تاکید کرد : همه ادارات و مدیران موظف هستند برای تحقق خواسته های عمومی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان با تمامی امکانات همکاری کنند.

در این جلسه مقرر شد که در خصوص ۲ پروژه کتابخانه در حال احداث در کجور ، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان با همکاری بخشداری کجور و استفاده از ظرفیت خیرین نسبت به تکمیل پروژه های مزبور اقدامات لازم را معمول نمایند . همچنین مقرر شد در خصوص پروژه های نیمه تمام بخش مرکزی شهرستان ، اداره کتابخانه های عمومی با همکاری بخشداری مرکزی نسبت به برگزاری جلسات فرعی با دعوت از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای منظور اقدام و نتیجه اقدامات را به فرمانداری منعکس کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454805

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/454805/نقش-مهم-مطالعه-کتابخوانی-کاهش-آسیب-های-اجتماعی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com