کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نساجی؛ تمدید قرارداد مهمتر از خریدهای جدید

23 شهريور 1400 ساعت 14:49

نساجی در دور برگشت فصل گذشته و بعد از حضور ساکت الهامی از نظر نتیجه به عنوان چهارمی دست پیدا کرد و طبیعی است یکی از استراتژی های این مربی در فصل نقل و انتقالات حفظ بازیکنان فصل گذشته باشد.


به گزارش بلاغ، معمولا در فصل نقل و انتقالات و از نگاه اهالی فوتبال هر تیمی بیشتر بازیکن جذب کند تیم موفق تری بوده است در حالی که از نظر کارشناسان هر تیمی کمتر دستخوش تغییر شود در فصل پیش رو تیم هماهنگ تری خواهد بود چرا که حضور بازیکنان متعدد در اردوی تیم و رسیدن به یک ترکیب جدید نیازمند زمان بیشتری است.

نساجی در مسیر تمدید قرارداد بازیکنان تاثیر گذار فصل گذشته اش موفق بوده است. این تیم موفق به تمدید قرارداد حامد شیری – حسن نجفی – اکبر صادقی – کریم اسلامی – فرزاد زامهران، سعید بیگی و ... شده است. بازیکنانی که همگی جز مهره های ثابت و تاثیر گذار تیم بوده اند.  تعداد بازیکنانی که اردوی تیم را ترک کرده اند چشمگیر نبوده است. نساجی با از دست دادن نیما میرزازاد که راهی تیم سپاهان شد علیرضا حقیقی را به خدمت گرفت. با رفتن رضا دهقانی به تیم پرسپولیس رضا جعفری از سایپا پیراهن نساجی را برتن کرد. یک بازیکن دیگر هم اردوی تیم نساجی را ترک کرد. محمود قا ئد رحمتی که راهی تیم آلومینیوم اراک شد که نساجی در این پست با ترافیک بازیکن روبرو است. اکبرصادقی – شاهین ثاقبی و حتی سعید بیگی که در سایپا در این پست بازی می کرده است.  علاوه بر این ها نساجی مرتضی منصوری از سپاهان و امیر حسین باقر پور که در خط حمله بازی می کند را به خدمت گرفته است.

ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی بعد از اردوی اردبیل به این نکته اشاره کرد که شاید تنها یک بازیکن شاخص دیگر به اردوی تیم نساجی اضافه شود. به واقع خریدهای لیگ برتری نساجی ممکن است با 5 بازیکن بسته شود و این تیم از همه ظرفیت های خود در فصل نقل و انتقالات استفاده نکند. این به خاطر اضافه کردن چند بازیکن جوان به ترکیب نساجی از تیم امید این باشگاه و دیگر تیم ها است. جوان هایی که اکنون مهره های شناخته شده ای حتی از سوی تماشاگران نساحی به حساب نمی آیند و حتی شاید خریدهای موفقی لحاظ نشوند اما با حضور درترکیب نساجی بدون شک قادر به تغییر دیدگاه ها خواهند بود. امید نساجی فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد و ساکت الهامی فصل گذشته با میدان دادن به جوان هایی چون امیر مهدی جانملکی که اکنون به تیم امید هم دعوت شده نشان داده از میدان دادن به جوان ها هراسی ندارد و برای چینش ترکیب تیمش توجهی به نام ها ندارد.

نساجی که بعد از اردوی اردبیل تمرینات خود را اینروزها در تهران دنبال می کند در اولین بازی دوستانه خود به مصاف سپاهان و در ادامه به دیدار تیم های ذوب آهن و فجر سپاسی می رود. این سه بازی فرصت خوبی برای محک زدن نساجی از سوی ساکت الهامی است و البته باید به این نکته اشاره کرد تا 16 آبان همه تیم های لیگ برتری فرصت خواهند داشت بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454801

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/454801/نساجی-تمدید-قرارداد-مهمتر-خریدهای-جدید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com