کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

پرداخت بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان مازندرانی

22 شهريور 1400 ساعت 21:11

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان کمک معیشتی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان مازندرانی پرداخت شد.


به گزارش بلاغ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه در گفت و گو با خبرنگار ما اشاره به اینکه، این نهاد به مددجویان خدمات مختلفی ارائه می دهد، گفت: ۱۵۵ میلیارد و ۳۷۹ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان کمک معیشت از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان پرداخت شد.

 وی با بیان اینکه رسیدگی به وضع معیشتی مددجویان یکی از اولویت های کمیته امداد است، افزود: از مجموع افراد کمک معیشت بگیر  ۱۶ هزار خانوار در قالب تبصره ۱۴ ، مستمری دریافت می کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به ارائه خدمات درمانی به مددجویان تحت حمایت اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون به ۱۳ هزار و ۹۰۸ مددجو خدمات درمانی در بخش های هزینه های فرانشیز  درمانی ، مراقبت های ویژه  سالمندی  ، تجهیزات پزشکی مورد نیاز  و سایر مساعدت های حمایتی و بسته های غذایی و...  ارائه شد.

عالیشاه گفت:  ۳ هزار و  ۱۷۸ بیمار صعب العلاج و زمینگیر نیز در استان، تحت حمایت کمیته کمیته امداد قرار دارند و خدماتی مانند خدمات  فرانشیز  و (مابه تفاوت  قیمت داروهای تخصصی) ویژه ، بیماران بستری و خدمات پاراکلنیکی و تجهیزات پزشکی مانند تخت ، دستگاه  اکسیژن ساز  ، تشک مواج و ...   به آنان ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران به پرداخت وام کارگشایی به هزارو ۷۰۵ مددجوی تحت حمایت در بخش های ازدواج ، معیشت و... اشاره کرد و گفت : از ابتدای امسال  تاکنون به ۵ هزارو  ۹۲۳  مددجو نیز کمک موردی پرداخت شده است.

وی به اهدا جهیزیه به ۳۶۴ نوعروس تحت حمایت  و ۴۶ هدیه داماد، به مددجویان در استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و خاطر نشان کرد: جهیزیه نوعروسان و هدیه داماد مجموعا به ارزش ۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان با کمک خیران تهیه  و به آنان اهدا شد.

عالیشاه با قدر دانی از همراهی مردم نیکوکار و خیران در راستای کمک به نیازمندان گفت: با همدلی و وفاق می توانیم  مشکلات جامعه را رفع کنیم.

وی اظهار کرد:  ۸۳ هزار خانوار  در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد ۶۷ هزار و ۴۱۸ خانوار کمک معیشت بگیر هستند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454779

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/454779/پرداخت-بیش-۱۵۵-میلیارد-تومان-کمک-معیشتی-مددجویان-مازندرانی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com