رئیس پلیس پیشگیری مازندران خبر داد

کشف 422 فقره خودروی سرقتی در کلانتری‌های مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
کد مطلب : ۴۵۴۷۷۰
رئیس پلیس پیشگیری مازندران از کشف 422 فقره خودروی سرقتی از سوی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.
۰
plusresetminus
کشف 422 فقره خودروی سرقتی در کلانتری‌های مازندران
به گزارش بلاغ، سید محسن جعفری طی گفت‌وگویی از کشف 422 فقره خودروی سرقتی از سوی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های مازندران از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

وی افزود: ماموران انتظامی یگان امداد، کلانتری و پاسگاه‌های سطح استان در راستای مبارزه با سرقت از ابتدای سال جاری تاکنون، با تلاش شبانه روزی و اجراي طرح‌های محله محور، موفق به کشف 422 فقره خودروی سرقتی شدند.

رئیس پلیس پیشگیری مازندران، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 76 درصد سرقت خودروهای به وقوع پیوسته توسط ماموران کلانتری‌های و پاسگاه‌های استان کشف شد که در این راستا 128سارق خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

 جعفری با اشاره به اینکه طرح‌های گسترده پليس پیشگیری در تمامی حوزه های ماموريتی به منظور تامين آرامش و امنيت شهروندان است، تاکید کرد: این طرح‌ها به طور مستمر و با قوت در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با اشاره به اهمیت مشارکت مردمی در پیشگیری از جرم، یادآور شد: عمدتاً وقوع سرقت‌ها از جمله سرقت خودرو نشات گرفته از بی‌توجهی به هشدارهای پلیسی است که با رعایت کردن آن می‌توان از وقوع سرقت‌ها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴