کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار سلیمانی:

دوران «بزن در رویی» در فضای مجازی به پایان رسیده است

21 شهريور 1400 ساعت 11:53

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز می توانیم به جرات بگوییم که دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است.


به گزارش بلاغ، صبح امروز یازدهمین همایش سراسری هادیان سیاسی نیرو های مسلح بصورت ویدئو کنفرانس در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

این همایش با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌ الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جمعی از هادیان سیاسی نیروهای مسلح برگزار شد.

سلیمانی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: بهتر است که چشم انداز بسیج را در ده سال پیش رو به صورت مختصر تشریح کنم.

وی با اشاره به اینکه گام دوم انقلاب سرآغاز پیروزی های بزرگ و مقاومت پیروزی ملت ایران در مرحله ی دفاعی است، ادامه داد: ما در مرحله ی دفاعی به سطح باز دارندگی رسیده ایم. گام اول که پیروزی نظام اسلامی بود، یک الگوی دریافت شده از غرب یا سایر دنیا نیست بلکه، یک الگوی کاملا برآمده از اسلام ناب بوده که از اندیشه های امام خلق شد. ملت ایران هم این الگو را پذیرفت و برای آن جان فشانی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که اگر دولت اسلامی محقق نشود شکل گیری جامعه اسلامی دور از دسترس است، تصریح کرد: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی که ذیل رهبری قرار دارد رسالت خودش را این گونه تشخیص داد که تحقق بیانیه ی گام دوم یکی از رسالت های اصلی بسیج است. به همین منظور یک سند راهبردی ده ساله تهیه شد و به رهبر معظم انقلاب پیشنهاد داده شد که رهبر معظم انقلاب این سند را تصویب فرمودند.

سردار سلیمانی تمام تمرکز این سند را در راستای تحقق تمامی جنبه های مردم سالاری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: این سند اولین سند راهبردی در کشور است که بر اساس بیانیه ی گام دوم بوده و به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است.

وی از تربیت هشت میلیون جوان مومن انقلابی پای کار طبق این سند خبرداد و گفت: راهبرد دوم این طرح نقش آفرینی مردم پایه است. ما مردم سالاری اسلامی را بر سه قاعده شرکت در انتخابات و انتخاب مسئولین، نقش آفرینی گسترده در زمینه ها و نظارت مردمی تصور می کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: حدود ده قرارگاه برای پیگیری نقش آفرینی مردم و تربیت هشت میلیون جوان انقلابی مومن و پای کار اختصاص داده شده است.

وی با بیان این که بسیج لکوموتیو قطار ملت ایران است، تاکید کرد: این امر باعث می شود که سی و پنج میلیون نفر از مردم به میدان نقش آفرینی بیایند و ضمن نقش آفرینی نظارت هم کنند.

سردار سلیمانی راهبرد بعدی بسیج را مقاومت مردم پایه خواند و افزود: مقاومت مردمی و امنیت مردم پایه یک مکتب اعتلا یافته است که امروز نسخه های این مکتب به کشورهای دیگر هم القا شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج را مظهر تحقق مردم سالاری اسلامی خواند و گفت: بسیج یک تعریف گسترده و عمیق بر اساس اندیشه ی امامان انقلاب اسلامی دارد.

وی با بیان این که بسیج به دنبال تحقق همه ی جنبه های مردم سالاری اسلامی است، اضافه کرد: نهضت کمک های مومنانه یکی از نرم افزارهای نظام اسلامی بود که پیاده شد و بسیج هم میدان داری کرد که این نهضت تبدیل به یک سنت شد.

سردار سلیمانی ادامه داد: نقشه ی راه پنج ساله ی محرومیت زدایی در حال اجرا است. امروز می‌توانیم به جرات بگوییم که دوران بزن در رویی در فضای مجازی به پایان رسیده است.

وی درپایان اظهار داشت: برنامه ریزی های بسیار متنوعی در مسیر تحقق اقدامات بسیج، نظیر سازماندهی فضای مجازی صورت گرفته که دو قرارگاه تعلیم و تربیت و روشنگری و هدایت سیاسی به این برنامه ریزی ها اختصاص یافته اند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454745

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/454745/دوران-بزن-رویی-فضای-مجازی-پایان-رسیده

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com