سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

نمی‌توان برای بازگشایی مدارس ریسک کرد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۴۵۴۷۴۰
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه ویروس کرونا بسیار ناشناخته است و هر چند وقت یک سویه جدید شیوع پیدا می کند، افزود: به همین دلیل نمی توان ریسک کرد و بدون کار کارشناسی اقدام به بازگشایی مدارس کنیم.
۰
plusresetminus
نمی‌توان برای بازگشایی مدارس ریسک کرد
به گزارش بلاغ، رضا حاجی پور نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال بازگشایی مدارس از اول مهر، گفت: بعید است کمیسیون و کلیت مجلس زیر بار این موضوع برود.

وی با بیان اینکه شرایط کشور از لحاظ کرونا وضعیت مناسبی نیست و باید ستاد کرونا درباره بازگشایی مدارس تصمیم منطقی اتخاذ کند، ادامه داد: البته هفته گذشته جلسه ای را با حضور وزیر علوم،سرپرست وزارت آموزش و پرورش و مسئولان ستاد کرونا در کمیسیون داشتیم که جمع بندی های نیز انجام شد.

نماینده آمل در مجلس با تاکید براینکه ویروس کرونا بسیار ناشناخته است و هر چند وقت یک سویه جدید شیوع پیدا می کند، اضافه کرد: به همین دلیل نمی توان ریسک کرد و بدون کار کارشناسی اقدام به بازگشایی مدارس کنیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه برای بازگشایی مدارس باید به حاشیه امن برسیم، اظهار داشت: اینکه آموزش باید حضوری باشد و معلم و دانش آموز و استاد و دانشجو از نزدیک با یکدیگر در تعامل باشند را قبول داریم اما اینکه در فضای فعلی هم بخواهیم ریسک کنیم اقدام مناسبی نیست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما