رییس اداره صمت محمودآباد اعلام کرد

پلمب ۱۱ واحد صنفی در محمودآباد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۴۵۴۷۳۲
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محمودآباد از پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف کرونایی طی دو ماه گذشته در محمودآباد خبر داد.
۰
plusresetminus
پلمب ۱۱ واحد صنفی در محمودآباد
به گزارش بلاغ، ذات‌الله زارعی گفت: از تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۰ تا ۱۵ شهریور، ۱۳۲۷ مورد بازدید و سرکشی از واحد های صنفی محمودآباد صورت گرفت.
 
وی افزود: از این تعداد به ۵۲۷ واحد صنفی که مرتکب تخلف بهداشتی شدند تذکر داده شد و ۱۴ واحد نیز به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شامل جریمه ماده ۳۲ شدند.
 
زارعی ادامه داد: اکثر بازدید ها روزانه است و در قالب اکیپی از بهداشت و درمان، صنعت و معدن و تجارت و نیروی انتظامی صورت می‌گیرد.
 
رییس اداره صمت محمودآباد از پلمپ ۱۱ واحد صنفی متخلف کرونایی خبر داد و تصریح کرد: محدودیت های شغلی همچنان پابرجاست و فعالیت صنف هایی مثل تالارها، استخر، پاساژ‌های سرپوشیده، رستوران ها، قهوه‌خانه‌ها، سینما ها و باشگاه های بدنسازی منوط به دستورالعمل های ستاد مقابله با کروناست.
 
وی در پایان اظهار داشت: انتظار می رود بازاری ها و واحد های صنفی با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از افرایش و شیوع این ویروس در موج ششم همکاری لازم را داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴