کارشناس فوتبال مازندران:

نساجی حمایت همه مسئولان را می‌خواهد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۴۵۴۷۲۳
پیشکسوت فوتبال مازندران گفت : فوتبال در رگ و خون مازندرانی ها است و برای استفاده از این ظرفیت بزرگ نیاز است در بحث مدیریتی در تک تک شهرها از افراد متخصص استفاده گردد.
۰
plusresetminus
نساجی حمایت همه مسئولان را می‌خواهد
به گزارش بلاغ،اصغر حبیب نژاد پیشکسوت و کارشناس فوتبال مازندران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص فوتبال مازندران اظهار داشت: فوتبال مازندران سرشار از استعداد است و باید در تک تک شهرهای استان عزم جدی برای موفقیت ایجاد شود.

وی خواستار عزم همگانی برای پیشرفت فوتبال مازندران شد و افزود : فوتبال در رگ و خون مازندرانی ها است و برای استفاده از این ظرفیت بزرگ نیاز است در بحث مدیریتی در تک تک شهرها از افراد متخصص استفاده گردد.
بازیکن اسبق نساجی مازندران در خصوص وضعیت این باشگاه نیز صحبت کرد و گفت : نساجی شناسنامه فوتبال مازندران است و حیف است که زمینی در استان مازندران نداریم که نساجی در آن بدون مشکل به بازی بپردازد.

حبیب نژاد ادامه داد : نساجی مال مردم مازندران است و این حق هواداران خونگرم مازندرانی است که از نزدیک نظاره گر تمرین ها و مسابقات این تیم محبوب باشند.

وی خواستار حمایت همه جانبه مسئولین از تیم نساجی شد و افزود : نساجی بعنوان تنها نماینده مازندران در لیگ برتر نیازمند حمایت کل مسئولین استان است. نباید وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی به این صورت میشد که نساجی نتواند در خانه میزبان بازی ها باشد.

این پیشکسوت باشگاه نساجی بیان داشت : نگاه ویژه ای باید به نساجی شود تا بتواند میزبانی شایسته ای از لیگ برتر داشته باشد و در این آوردگاه مهم موفق ظاهر شود.

حبیب نژاد در پایان خاطرنشان کرد : بعد از ۲۴ سال به سادگی به لیگ برتر صعود نکردیم که بخواهیم خیلی زود به لیگ پایین تر برگردیم. پس برای حفظ این جایگاه همه باهم باید هم قسم شویم تا نساجی در فصل جدید بهترین جایگاه را در جدول بدست بیاورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما