تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵
کد مطلب : ۴۵۴۷۲۱
مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام الکساندر مدوید دیروز در شهر مینسک بلاروس برگزار شد.
۰
plusresetminus
مازندرانی‌ها در رقابت بین‌المللی کشتی آزاد بلاروس چه نتایجی کسب کردند؟
به گزارش بلاغ،در پایان مسابقات مقدماتی پیمان نعمتی در وزن ۶۵ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافت، مهدی ویسی و کیان محمودجانلو در اوزان ۵۷ و ۶۵ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند و محسن کوچ‌نژاد نیز در گروه بازنده‌ها حضور دارد.
نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:
در وزن ۵۷ کیلوگرم مهدی ویسی کلاردشتی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در حالی که یک بر صفر مقابل مسلم سعداله‌یف از روسیه پیش بود مقابل این حریف ضربه شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال به دیدار رده‌بندی رفت؛ وی در این دیدار به مصاف گوگا ژیگوا از گرجستان می‌رود.
در وزن ۶۵ کیلوگرم کیان محمودجانلو گلوگاهی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۶ از سد ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان گذشت. پیمان نعمتی آملی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان عصر دیروز در دیدار نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که نعمتی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. نعمتی در دیدار فینال به مصاف رمضان فرضعلیف از روسیه می‌رود. محودجانلو نیز با شکست مقابل نعمتی راهی دیدار رده‌بندی شد. وی در این دیدار با مصطفی احمداف از تاجیکستان کشتی می‌گیرد.
در وزن ۷۴ کیلوگرم محسن کوچ‌نژاد نوشهری در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۲ مغلوب عظمت نوریکایو از بلاروس شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال وی به گروه بازنده‌ها رفت تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.
مسابقات شانس مجدد پنج وزن نخست صبح امروز و رقابت‌های رده‌بندی و فینال این اوزان امشب برگزار می‌شود.
امروز نیز در مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم امیرحسین فیروزپور و عباس فروتن به مصاف حریفان خود می‌روند که نتایج قرعه‌کشی آن‌ها به شرح زیر است:
در وزن ۹۲کیلوگرم امیرحسین فیروزپور جویباری در دور اول با آرکادزی پاهاسین از بلاروس مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده مسابقه میان ادلان تاسویف و عمرحاجی محمداف از بلاروس کشتی می‌گیرد. در این وزن ۱۳ نفر حضور دارند.
در وزن ۱۲۵ کیلوگرم عباس فروتن بابلی در دور نخست به مصاف الکسی ژورژولیانی از گرجستان می‌رود و در صورت، پیروزی در این دیدار، در دور دوم با سولومون ماناشویلی از گرجستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۹ نفر شرکت کرده اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴