نماینده ولی فقیه در مازندران:

نفوذ دوتابعیتی‌ها نتیجه کار دولت غرب‌گراست

تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۵۴۷۱۶
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: فتنه‌هایی که در قالب اختلاف‌افکنی ایجاد می‌شود، تیم‌های جاسوسی، تروریستی عوامل نفوذ دوتابعیتی و چند تابعیتی‌ها نتیجه و خروجی کار دولت غرب‌گرا است.
۰
plusresetminus
نفوذ دوتابعیتی‌ها نتیجه کار دولت غرب‌گراست
به گزارش بلاغ، محمدباقر محمدی لائینی در آئین آغاز سال تحصیلی حوزه‌ علمیه خواهران استان مازندران که در قائم شهر برگزار شد، بیان کرد: اگر بگوییم حضرت فاطمه الزهرا (س) و حضرت زینب (س) بانوان و زنان در تراز انقلاب بودند شاید برخی‌ها این را توهین بدانند چرا آن‌ها فوق تراز انقلاب هستند اما اگر ما انقلاب اسلامی را همان بعثت انبیا و واقعیت دین خدا بدانیم همه این بزرگواران در تراز انقلاب بودند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: الگوی طلاب خواهر زنانی در تراز انقلاب هستند، گاهی زنان در تراز انقلاب را اینگونه معنا می‌کنند نه الگوی سنتی گذشته که زن را در حاشیه قرار می‌داد، نه جریان فمنیسم غربی که زن را ابزار خود قرار داده، و نه در جامعه غربی امروز اینکه زن مسئولیت داشت اما حقوق نداشت، نگاه اسلام به حقوق و مسئولیت زن در کنار هم است.

محمدی لائینی با بیان ویژگی‌های زن در تراز انقلاب براساس آیه ۱۱ سوره التحریم قرآن، تصریح کرد: در این سوره از آیه ۱۰ تا ۱۲، از چهار زن سخن گفته که دو نفر از آن‌ها را الگوی جامعه خواهران قرار داده است، الگوی جامعه کفر و زنان در تراز کسانی هستند که در متن وحی بودند اما با فرهنگ وحی به مبارزه برخاسته و محروم و دست‌خالی شدند.

وی خاطرنشان کرد: و اما قرآن آیه ۱۱ سوره آسیه را به‌عنوان یک زن در تراز انقلاب می‌داند که اولا ایمان داشت و به جرم ایمانش به شهادت رسیده، در مسیر ایمان به مبارزه و جهاد با سه عنصر؛ اول شخص فرعون، دوم جهاد با عمل فرعون و سوم جهاد با عمله فرعون پرداخت و نجات خود و انسان‌ها را از قدرت شیطانی و استبدادی فرعون، عملکرد استکبار در دنیا و مکر و شیطنت فرعونیان، مسلمان کشی و جنگ قومیتی و تبادل قدرت، سرمایه و دین را طلب کرد.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست‌های فرعون این بود که قومش را سبک و بی‌مایه کرد، یک جامعه تهی از فکر و منطق و خرد ایجاد کرد فرعونیان زمان نیز همین کار را کردند، اما جامعه‌ای که ریشه و فرهنگ، توان، دانش و عقلانیت دارد با هر بادی به این طرف و آن‌طرف نمی‌رود، مبارزه با این قدرت‌ها و طاغوت‌ها همچون آمریکا که با عوامل شیطانی نقشه می‌کشد باید مدنظر باشد، دولت‌های به ظاهر اسلامی مزدور آمریکا هستند.

وی ادامه داد: یک سری غرب‌زده‌های مامور خائن و جاهل نیز پشتیبانی از سربازان آمریکا را بر عهده دارند می‌خواهند مردم را از خط اصیل انقلاب اسلامی و دین خدا منحرف کنند، ما تا زمانی که با اینها مبارزه نکنیم در تراز انقلاب نیستیم اینکه فقط درس بخوانیم کاری به کار فرعون نداشته باشیم یا درس بخوانیم با شخص فرعون مبارزه کنیم نه عملکرد و سیاست فرعون! این هم در تراز انقلاب نیست.

محمدی لائینی گفت: تا زمانی که ابزار و عوامل زمینه‌ساز فرعونیان را نشناسیم در تراز انقلاب نخواهیم بود، ولی حضرت آسیه یک زن در تراز انقلاب بود که فقط الگوی زنان نیست بلکه اسوه مردان نیز هست، پس باید دید حوزه‌های علمیه چگونه طلبه‌ای تربیت می‌کند! آیا خروجی تربیت طلبه در تراز انقلاب است یا خیر! این مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه  امروز رسالت حوزه پرورش طلاب در تراز انقلاب اسلامی است که بتوانند از دین و ارزش های الهی به خوبی حراست و پشتیبانی کنند، بیان کرد: اینکه کسانی روی کار هستند که در تراز انقلاب نیستند و زمینه ایجاد بسیاری از مشکلات داخلی شدند، متاسفانه جریان مشابه جریان شیرازی ها در دل حوزه‌های علمیه و هیئات مذهبی بزرگ‌ترین مانع در مقابل انقلاب اسلامی و ابزار برای دشمن است، فتنه‌هایی که در قالب اختلاف‌افکنی ایجاد می‌شود، تیم‌های جاسوسی، تروریستی عوامل نفوذ دوتابعیتی و چند تابعیتی‌ها نتیجه و خروجی کار دولت غرب‌گرا است.

وی گفت: ما را با ابزارهای تحریم ترساندند تا وادار به انجام توافق کنند، در حالی که بهترین شاخصه انسان در تراز انقلاب شناخت و ایستادگی در مقابل ظالم است، امید آن که دولت جدید در تراز انقلاب در کنار زن و مرد در تراز انقلاب فعالیت کند، اگر در تاریخ اسلام دولت در تراز انقلاب وجود داشت وضع دنیا اینطور نبود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰