تاریخ انتشارجمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۴۵۴۶۸۸
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: بیش از ۱۱۰ هزار خودرو امسال در جاده‌های مازندران جریمه کرونایی شدند.
۰
plusresetminus
جریمه کرونایی 111 هزار خودرو در محورهای مازندران/ حدود 78 هزار خودرو بازگردانده شدند
به گزارش بلاغ، هادی عبادی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در جاده‌های استان برقرار است، گفت: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، از ورود خودروهای غیر بومی جلوگیری می کنند.

وی افزود: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

سرپرست پلیس راه مازندران به رانندگان خودرو‌های پلاک غیربومی توصیه کرد: از سفر به استان بدون مجوّز قانونی خودداری کرده، زیرا با اِعمال قانون و بازگرداندن خودرو به مبدا موجه می‌شوند.

عبادی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸۸ خودرو در مبادی ورودی استان مازندران جریمه شدند و ۲۴۸ خودرو هم به مبدا برگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران خاطر نشان کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۱۰ هزار و ۷۰۳ خودرو در مبادی ورودی استان مازندران جریمه کرونایی شدند و در این مدت ۷۷ هزار و ۸۹۲ خودرو هم به مبدا بازگشت داده شدند.

عبادی گفت: محدویت‌های شبانه کرونایی همچنان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد در شهر‌ها ادامه دارد.

به گفته سرپرست پلیس راه مازندران هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سواکوه، کیاسر و محدوده درون شهری پرحجم است.

عبادی افزود: پیش بینی می‌شود از بعدازظهر امروز جمعه به علت بازگشت خودرو‌های غیربومی و همچنین برگشت خودرو‌های بومی از ییلاقات ترافیک در جاده‌های استان سنگین شود.

وی تصریح کرد: هم اکنون در ارتفاعات جاده‌های کندوان محدوده ولی آباد، سوادکوه محدوده گدوک و کیاسر محدوده تلمادره شاهد مه گرفتگی غلیظ هستیم.

این مسئول به رانندگان توصیه کرد: هنگام تردد در این مسیر‌ها حتماً از چراغ‌های مه شکن استفاده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

عبادی افزود: در محور‌های کوهستانی احتمال ریزش و سقوط سنگ دور از انتظار نیست و رانندگان در صورت امکان از این مسیر‌ها تردد نکنند.

وی خاطر نشان کرد: تعمیرات جاده کندوان که چند هفته اجرا می شد در این مرحله به پایان رسید و در صورت اجرای تعمیرات جدید،  اطلاع رسانی می شود.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷