تاریخ انتشارجمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۵۴۶۸۱
معاون اجرایی سپاه کربلا از مهارت آموزی هزار و ۲۸۲نفر در قالب طرح سرباز ماهر خبر داد و گفت: سپاه متناسب با علاقه و رشته تحصیلی سربازان کلاس‌های مهارت آموزی برگزار می‌کند تا سربازان در طول خدمت مهارت‌های لازم را فرا بگیرند تا منتج به اشتغال پایدار شود.
۰
plusresetminus
پایداری مسیر اشتغال با مهارت‌آموزی هزار و 280 نفر در طرح «سرباز ماهر»
به گزارش بلاغ، سید علی مهاجر در نشست هم‌افزایی و تخصصی قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان سپاه کربلا  که با حضور مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی محوری و نقش‌آفرین در آموزش و اشتغال سربازان ماهر برگزار شد بیان کرد: در حوزه مهارت‌آموزی سربازان با همکاری هفت مجموعه شامل ۶ اداره کل و یک کارگروه در حال انجام فعالیت‌ها هستیم تا ضمن آشنایی سربازان با مشاغل دغدغه کار مرتفع شود.
 
معاون اجرایی سپاه کربلا افزود: در این بخش با استفاده از ظرفیت کارآفرینان صادق و امین وارد عمل شدیم، تا به امروز ۳ هزار همکار وظیفه ما دوره مهارت‌آموزی را گذراندند تا فارغ از سرباز شدن منتهی به اخذ تسهیلات و اشتغال شود، در این راستا‌ آمار ۲۳۳ نفری از ۲۰ شهرستان در ۴۰ رشته کاری ابلاغ شد.
 
 
وی با تاکید بر اینکه شغل مناسب برای سربازان دغدغه محسوب می‌شود، افزود:سپاه متناسب با علاقه و رشته تحصیلی سربازان کلاس‌های مهارت آموزی را برگزار می‌کند تا سربازان در طول خدمت مهارت‌های لازم را فرا بگیرند تا علاوه بر ارتقاء مهارت آموزی منتج به اشتغال شود.
 
مهاجر در ادامه با بیان اینکه جوانان، آینده سازان نظام هستند، تصریح کرد: طول دوران خدمت برای سربازان بهترین فرصت برای فراگیری و رشد مدیریتی آنان به شمار می‌رود و یادگیری دانش توام با مهارت مدیریتی برای آینده جوانانی که در جایگاه مدیریتی کشور قرار می‌گیرند، نقش اثرگذاری دارد. 
 
 
وی گفت: با توجه به اینکه سربازان مسیر چگونگی شاغل شدن را بلد نیستند توجیه و آشنایی سرباران در قالب مهارت‌آموزی در بدو ورود صورت می‌گیرد، همچنین در اپلیکشن سایت امین بخشی به‌عنوان مهارت‌آموزی سربازان وظیفه جانمایی و مقرر شد در اول مهر ماه هفته دفاع مقدس از این سایت رونمایی کنیم.
 
معاون اجرایی سپاه کربلا خاطرنشان کرد: در کشور ما انجام کار تیمی کار سختی است، اما ما می‌خواهیم با پرهیز از کار جزیره‌ای به‌صورت جبهه عمل کنیم تا خروجی مورد توقع کسب شود، تا به امروز هزار و ۲۸۲ سرباز با درگیری ۱۰ معاونت تخصصی تحت آموزش قرار گرفتند تا مسیر اشتغال پایدار محقق شود‌.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم