تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۵۴۶۷۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: برای تئاتر شهر باید شهرداری پایه کار بیایند، مجتمع دوم را به هنرمندان واگذار می کنیم، تا از این ظرفیت استفاده شود.
۰
plusresetminus
شهرداری‌ها از تئاتر خیابانی حمایت کنند/آمل پایگاه فعالیت تعزیه مازندران
به گزارش بلاغ، عباس زارع در گفتگو با خبرنگاران در آمل با اشاره به افتتاح گالری فریبرز زرشناس اظهار کرد: یکی از خلا های که در آمل باوجود مجتمع فرهنگی فعال و با وجود هنرمندان خیلی خوب محسوس بوده است، گالری بود که با  کم بودن اعتبار و مشکلاتی که داشتیم توانستیم این گالری را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه  تصاویرخوبی از هنرمندان افتتاح شد و از آن استفاده کردیم، عنوان کرد: بنا داریم افتتاح گالری ها را در شهرستان های مختلف نیز داشته باشیم و از ظرفیت پیشکسوتان حوزه هنر استفاده کنیم و با نامگذاری بخشی از زحمات این عزیزان که بیش از نیم قرن فعالیت می‌کنند، تشکر کرده باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  تصریح کرد: مازندران دیار علویان می باشد و امل پایگاه فعالیت تعزیه در استان است، با اتفاقاتی که در کرونا و فضای مجازی شدن مراسمات محرم، فاصله ای میان مردم و آیین تعزیه افتاد.

وی ادامه داد: با همت و برنامه ریزی که انجام می شود، از ظرفیت های مختلف در استان و استان‌های همجوار استفاده خواهیم کرد  و بخش نوجوانان و جوانانی که برای ایین تعزیه باید  تربیت شوند، همپوشانی خوبی داشته باشیم و از همه ظرفیت استفاده کنیم.

زارع در خصوص تئاتر شهر، اظهار کرد: برای تئاتر شهر باید شهرداری پایه کار بیایند، مجتمع دوم را به هنرمندان واگذار می کنیم، تا از این ظرفیت استفاده کنیم، امیدوارم مسئولین شهری، شهردار و اعضای شورا پایه کار باشند و برای تجهیز کردن این مجتمع همکاری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰