کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسرت طلای المپیک؛

کُری یزدانی برای تیلور؛ بازنده وارد تشک نمی‌شوم

18 شهريور 1400 ساعت 15:32

دارنده مدال نقره رقابت های کشتی المپیک توکیو گفت: در مسابقات جهانی و مقابل تیلور، بازنده وارد تشک نمی شوم.


به گزارش بلاغ،حسن یزدانی در حاشیه مراسم افتتاح کمپ تیم های ملی کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطعاً نیاز است در شهرهای دیگر هم چنین کمپ هایی افتتاح شود، چراکه نمی توان تنها در یکجا تمرین کرد. امیدوارم در تمام استان ها چنین کمپ هایی راه اندازی شود و تمام ورزشکاران بتوانند از آن استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سوال که این کمپ برای چند نفر مناسب است، گفت: بستگی دارد که چطور بخواهیم از این کمپ استفاده کنیم. اگر قرار باشد در قالب یک مجموعه ورزشی باشد و تمام رشته های ورزشی آن استفاده کنند باید در هر استانی مجموعه ای به اندازه نصف ورزشگاه آزادی باشد. قطعاً هزینه این کار هم زیاد است و مسئولان وزارت ورزش باید کمک کنند که در هر استانی کمپ هایی با امکانات نسبتی ساخته شود.

دارنده مدال نقره رقابت های کشتی المپیک توکیو درمورد اینکه حرف دل جامعه کشتی به مسئولان چیست، گفت: سایر کشتی گیران و مسئولان فدراسیون قطعاً صحبت های لازم را با مسئولان مربوطه انجام می دهند و حرف ما هم همان است.

یزدانی درمورد مسابقات جهانی و گرفتن انتقام شکست مقابل تیلور، تصریح کرد: باید ببینیم خدا چه می خواهد. من بازنده وارد تشک نمی شوم. انشالله با دعای ملت بتوانم بهترین کشتی را بگیرم و دل ملت را شاد کنم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 454674

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/454674/ک-ری-یزدانی-تیلور-بازنده-وارد-تشک-نمی-شوم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com