تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۴۵۴۶۴۲
نمایندگان سه تیم فولادین ذوب آمل ، ستارگان ساری و خراسان جنوبی با حضور در سازمان لیگ کشتی ، با تعدادی از کشتی گیران برای حضور لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) سال ۱۴۰۰ قرارداد به امضاء رساندند.
۰
plusresetminus
۱۴ کشتی گیر قرارداد خود را با باشگاه‌ها ثبت کردند
به گزارشبلاغ،بنا بر اعلام مسئولان سازمان لیگ ، نمایندگان سه تیم فولادین ذوب آمل ، ستارگان ساری و خراسان جنوبی با حضور در سازمان لیگ کشتی ، با تعدادی از کشتی گیران برای حضور لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) سال ۱۴۰۰ قرارداد به امضاء رساندند.
بر این اساس محمدصادق فیروز پور در وزن ۷۴ کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در وزن ۹۷ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل، احسان قلی زاده و سید داود زارعی به تیم کشتی آزاد خراسان جنوبی و صابر خانجانی به تیم کشتی آزاد ستارگان ساری پیوستند.
همچنین علی ارسلان در وزن ۷۲ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز با تیم کشتی فرنگی فولادین ذوب آمل قراداد امضاء کردند.
بنا بر اعلام مسئولان سازمان لیگ ۶ کشتی گیر دیگر نیز نسبت به عقد قرارداد اقدام کرده اند که تا ارئه رضایت نامه از سوی هیئت کشتی مربوطه، قرارداد آن‌ها نهایی نشده است.
مراسم قرعه کشتی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) اواخر شهریورماه برگزار می‌شود و این رقابت‌ها بلافاصله پس از رقابت‌های جهانی نروژ آغاز خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴