تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۵۴۶۱۰
در هفته تعاون 268 طرح تعاونی در سراسر کشور با حضور وزیر تعاون به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.
۰
plusresetminus
اختصاص 20 هزار میلیارد تومان برای توسعه تعاونی‌ها
به گزارش بلاغ، امروز در هفته تعاون، 268 طرح تعاونی در سراسر کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح شد.

در این مراسم محمد جعفر کبیری معاون امور تعاون وزیر تعاون با بیان اینکه قرار بود سهم بخش تعاون از اقتصاد ملی به 25 درصد افزایش یابد، گفت: هنوز این هدف محقق نشده است و امیدواریم به سمت تحقق این هدف پیش برویم.

وی افزود: در سال 89 مقرر شد برای رسیدن به سهم 25 درصدی طی سال‌ها 118 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در بخش تعاون انجام شود، در حالی که از محل ردیف 101 قانون بودجه تاکنون 20 هزار میلیارد تومان از این منابع برای تعاونی‌ها اختصاص یافته است.

وی اظهار امیدواری کرد با توسعه بخش تعاون بتوانیم مشکل اشتغال و تولید را حل کنیم و راهی برای افزایش شفافیت، توسعه نوآوری، دولت الکترونیک و 50 اقدام اساسی در بخش تعاون دنبال کنیم.

در این مراسم شرکت تعاونی دقیق سنج کهرود هراز بعنوان طرح شاخص استانی بهمراه ۵ طرح از استانهای دیگر افتتاح شد.

این مراسم با حضور خیریان پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ربیعی رییس اتاق تعاون، معاون فرماندار آمل، احمدی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان، باقری مدیر امور تعاون اداره کل و جمعی از تعاونگران در محل شرکت تعاونی دقیق سنج کهرود هراز واقع در شهرک صنعتی امام زاده عبدالله آمل در حال برگزار شد.

در ادامه این مراسم از تعاونی های برتر استان مازندران تجلیل شد.

با توجه به مشکل اشتغال در کشور یکی از راه‌های عملی برای ایجاد اشتغال و افزایش درآمد اقشار متوسط جامعه از محل توسعه شرکت‌های تعاونی تولید است که هم اشتغال ارزان ایجاد می‌کند و هم به تولید ملی کمک می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴