تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۵۴۵۸۷
به نظر می‌رسد این اقدام‌ سازماندهی شده از سوی برخی نماینده هایی است که گرایش سیاسی به دولت قبل دارند و البته دولت نیز باید هشیار باشد تا این پست خربزه زیر پایش نرود.
۰
plusresetminus
خطر شکل گیری دولت سوم ‌روحانی‌ در برخی استان ها
به گزارش بلاغ، اخبار رسیده حاکی است که تعدادی از استانداران اصلاح طلب دولت روحانی‌که عملکرد مشخصی طی سال های اخیر در مجموعه تحت مدیریت خود داشته و نیروهای مردمی و جریان‌ انقلاب هم تلاشی زیادی برای تغییر این افراد انجام‌ دادند، در تلاشند تا از مسیر رایزنی با برخی نماینده های مجلس، مجدد خود را به دولت تحمیل کنند.
 
با توجه به فضای کنونی ‌کشور و‌انتظاراتی که مردم دارند، باید توجه داشت که اصلی ترین نماد تحول دولت برای مردم در استان های مختلف، استانداران هستند و اگر تغییر این افراد محقق نشود حتما در ذهن مردم تصویر دولت مردمی دچار خدشه خواهد شد.
 
نکته مهم دیگر در این رابطه این است که تکرار استانداران دولت روحانی می‌تواند امیدهای مردم را بگیرد چرا که این افراد در دولتی فعالیت کردند که رویکردهای عدالت طلبی و‌فساد ستیزی در آن کم رنگ بوده‌ و مردم‌ هم این افراد را نماد دولت قبل می‌دانند.
 
از سویی دیگر باید توجه داشت که این افراد امید به ایجاد تغییر را از بین می‌برند و  تحول زیر ساختی را که دولت به دنبالش است را نمی‌توانند محقق‌کنند.
 
به نظر می‌رسد این اقدام‌ سازماندهی شده از سوی برخی نماینده هایی است که گرایش سیاسی به دولت قبل دارند و البته دولت نیز باید هشیار باشد تا این پوست خربزه زیر پایش نرود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴