تاریخ انتشارشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۱
کد مطلب : ۴۵۴۵۵۱
کرونا هم برای گردشگران و هم برای آژانس های گردشگری می تواند مفید واقع شود چرا که گردشگران با مقاصد کمتر دیده شده جهان نیز آشنا شده و آژانس های گردشگری می توانند خود را برای یک هجوم گردشگری چشمگیر پس از کرونا آماده کنند.
۰
plusresetminus
رشد صنعت گردشگری پس از دوران کرونا
به گزارش بلاغ، مسافرت یکی از کارهایی است که پس از یک دوره کار و فعالیت می تواند جان تازه ای به انسان بخشیده و انرژی و انگیزه فرد را افزایش دهد. کرونا وقفه ای باورنکردنی در صنعت گردشگری به وجود آورده و حتی گردشگرانی که قبل از کرونا چندین سفر را در طول سال تجربه می کردند خانه نشین شده اند! اما اگر کرونا را به فال نیک بگیریم باید بگوییم که این بیماری می تواند بهانه ای برای پیشرفت صنعت گردشگری جهانی باشد. کرونا هم برای گردشگران و هم برای آژانس های گردشگری می تواند مفید واقع شود چرا که گردشگران با مقاصد کمتر دیده شده جهان نیز آشنا شده و آژانس های گردشگری می توانند خود را برای یک هجوم گردشگری چشمگیر پس از کرونا آماده کنند. تکنولوژی های بسیاری در صنعت گردشگری وجود داشت که بسیاری از آژانس های گردشگری از آنها بی بهره بودند اما این وقفه گردشگری می تواند فرصت مناسبی برای حرکت های خارق العاده از مدیران آژانس های گردشگری باشد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

 

کرونا فرصتی برای پیشرفت گردشگری
چیزی به 2 سال نمانده که کرونا باعث رکود بی سابقه در صنعت گردشگری شده است و این روند تا اتمام دوره این بیماری منحوس ادامه پیدا خواهد کرد. اغلب دفاتر خدمات مسافرتی و تاسیسات گردشگری در این دوره تعطیل شده اند و سیستم های حمل و نقل و خطوط پروازی بسیار کم رونق تر شده اند. امروزه اغل گردشگران به دلیل بیم از کرونا امکان سفر به نواحی مورد علاقه خود را ندارند و برخی نیز به دلیل محدودیت های کرونایی از سفر جا می مانند. اما از همه این موارد هم که بگذریم باید شرایط را قبول کرده و به دنبال چاره ای برای بهبود وضعیت گردشگری پس از کرونا باشیم. شیوع ویروس کرونا فرصتی ایجاد کرده که گردشگران با در خانه ماندن به دنبال جاذبه های کمتر دیده شده از سراسر نقاط جهان باشند. به گونه ای که با گشت و گذار در فضای مجازی می توان به تمامی جاذبه های گردشگری محبوب جهان آشنا شده و بهترین ها را برای سفر پس از کرونا انتخاب کرد.
گردشگران گوش به زنگ اتمام کرونا
همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد گردشگران امروزه با گشت و گذار در فضای مجازی و مشاهده عکس هایی از جاذبه های گردشگری بر نفس خود غلبه کرده اند و می توان گفت که خود را برای یک خبر خوش از ویروس کرونا آماده می کنند تا برنامه مسافرتی خود را تنظیم کنند. وقفه کرونایی برای گردشگری باعث شده که گردشگران با آداب و رسوم و سنت های مردم سراسر نقاط جهان بیشتر آشنا شده و با تمامی نکات دانستنی از سفر خود آشنایی داشته باشند. امروزه هستند گردشگرانی که یک لیست گردشگری برای خود تنظیم کرده و می خواهند بهترین ها را برای مسافرت خود انتخاب کنند. آژانس های گردشگری اینترنتی نیز در سدد اند تا با اطلاع رسانی دقیق و گسترده در رابطه با جاذبه های گردشگری محبوب و حتی کمتر دیده شده جهان به گردشگران در این انتخاب کمک کنند. انتظار می رود که پس از اتمام کرونا و برداشته شدن محدودیت های کرونایی خیل عظیمی از گردشگران روانه مناطق توریستی جهان شده و از گشت و گذار در آنها لذت ببرند.

 

بیشترین سود کرونا برای آژانس های گردشگری
آژانس های گردشگری با اینکه ضررهای چشمگیری از ویروس کرونا دیده و حتی برخی از آنها ورشکست شده اند اما می توانند با در نظر گرفتن برخی موارد جان تازه ای به خود بخشیده و به فکر یک جهش عظیم پس از برداشته شدن محدودیت های کرونایی باشند. هجوم گردشگران پس از اتمام کرونا می تواند فرصت تازه ای به آژانس های گردشگری بخشد تا بتوانند برخی از ضرر های خود را جبران کنند. اما آیا تمامی آژانس های گردشگری می توانند از این فرصت استفاده کنند؟ برای درک بهتر این موضوع بهتر است یک مسابقه دومیدانی را در نظر بگیرید، بی شک فردی که تلاش بیشتری کرده و از آمادگی بالاتری برخوردار باشد برنده میدان خواهد بود و آژانس های گردشگری نیز باید تمامی تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات با کیفیت گذاشته تا بتوانند با سایر مراکز رقابت داشته باشند. بهبود ارائه خدمات رزرواسیون اصلی ترین کاری است که مدیران آژانس های گردشگری باید بر آن تمرکز داشته باشند. استفاده کردن از جدیدترین تکنولوژی ها می تواند کمک بسزایی بر پیشرفت و سودآوری شرکت نماید.
چنلید و بهبود ارائه خدمات هتل
مدیران آژانس های گردشگری با مشکلات ارائه خدمات رزرو هتل اطلاع دارند و از گذشته تاکنون رزرو هتل از دغدغه بیشتری نسبت به بلیط هواپیما برخوردار بوده است. بهبود امورات رزرواسیون هتل باید در زمره کار آژانس های گردشگری قرار گیرد تا از این طریق بتوان نظر مشتریان را جلب نموده و میزان فروش و در نتیجه درآمد را افزایش داد. چنلید به عنوان روشی نوین برای بهبود عملکرد رزرو هتل طراحی شده اند که به صورت دوسویه هم برای صاحبان آژانس های گردشگری و هم برای هتلداران سودمند خواهند بود. پلتفرم چنلید با سیستمی کردن امورات رزرو هتل باعث بهبود کیفیت و سرعت در عملکرد رزرو هتل شده و طبیعتا رضایت مشتریان را در پی خواهند داشت. چنلید امکان ثبت نام برای کلیه هتل ها و آژانس های گردشگری را فراهم ساخته و به همین دلیل هر فردی به نوبه خود می تواند از آن استفاده نماید.

 

چنلید و رزرو هتل آسان
چنلید با تجمیع چندین چنل منیجر در کنار هم تمرکز خود را بر روی ارائه خدمات با بهترین کیفیت جمع کرده و از این رو می تواند بهترین ها را برای آژانس های گردشگری به ارمغان آورد. یکی از مهمترین مزیت های چنلید پوشش دهی جامع برای هتل ها است به گونه ای که با استفاده از آن می توان به اطلاعات هتل های مختلفی از جای جای نقاط جهان دسترسی داشت. چنلید می تواند از طریق وب سرویس خود کلیه اطلاعات هتل را بدون فوت وقت بر روی سامانه اینترنتی آژانس اعمال نموده و در نتیجه جدیدترین اخبار را در دست مشتریان قرار دهد. این عملکرد باعث شده تا گردشگران بتوانند در مدت زمان کوتاه تر و با اطمینان کامل تری نسبت به رزرو هتل اقدام کنند.
شهرام مهیاری مدیر واحد مارکتینگ این شرکت در خصوص گردشگری پسا کرونا گفت:
"به طور قطع پس از کاهش کرونا و واکسیناسیون عمومی سفر به صورت فزاینده ای افزایش پیدا می کند از این رو ممکن است آژانس های گردشگری در خصوص رزرو هتل به مشکل بر بخورند. توصیه ما به همه ی آژانس های گردشگری و هتلداران استفاده از پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید است تا از این طریق به راحتی رزرو انجام داده و نگران خطا های انسانی نباشند زیرا همکاران ما در چنلید به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما هستند."
برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/

انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴