تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۴۵۴۵۴۷
رئیس منابع طبیعی شهرستان نور گفت: آتش سوزی از نوع سطحی بود که لاش‌برگ‌ها و درختان افتاده در جنگل دچار حریق شد و چهار اصله از درختان جنگلی نیز در آتش سوختند.
۰
plusresetminus
4 هکتار از جنگل‌های گزناسرا طعمه حریق شد/علت آتش‌سوزی در دست پیگیری
سیدعباس حسینی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آتش سوزی جنگل‌های گزناسرا اظهارکرد: آتش سوزی بین جنگل‌های نور و آمل و در ارتفاع حدود ۱۸۰۰ متر اتفاق افتاد که توسط قرق‌بانان منابع طبیعی منطقه اطلاع رسانی شد.
 
وی با اشاره به اینکه منطقه آتش‌سوزی با آبادی فاصله داشت، تصریح کرد: علت دقیق آتش‌سوزی در دست پیگیری است و به احتمال زیاد سهل انگاری در خاموشی آتش سبب شعله ور شدن برگ‌های خشک و باد سبب گسترش آتش در منطقه شد.
 
رئیس منابع طبیعی شهرستان نور با اشاره به گسترش آتش‌سوزی که چهار هکتار از جنگل‌ها را دستخوش حریق کرد، افزود: آتش سوزی از نوع سطحی بود که لاش‌برگ‌ها و درختان افتاده در جنگل دچار حریق شد و چهار اصله از درختان جنگلی نیز در آتش سوختند.
 
حسینی با قدردانی از نیروهای کمکی و مردمی و محلی منطقه خاطرنشان کرد: اطفاء حریقسهشبانه روز به طول انجامید و نیروهای هلال احمر، محیط‌ زیست، نیروهای انتظامی منطقه،(ان جی او)ها و شرکت‌های پیمانکار مانند چوب و کاغذ، انارستان و آستان قدس رضوی از نیروهایی بودند که در این سه شبانه‌روز در مهار آتش سوزی منطقه گزنا‌سرا به ما کمک‌رسانی کردند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴