تاریخ انتشارجمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۴۵۴۵۱۶
سرپرست پلیس راه مازندران گفت: پیش بینی می‌شود که در جاده‌های مازندران ترافیک سنگینی حین برگشت هم استانی ها عصر امروز را نیز شاهد باشیم.
۰
plusresetminus
پیش‌بینی ترافیک سنگین از عصر امروز در جاده‌های مازندران
به گزارش بلاغ، هادی عبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان اینکه عصر پنج‌شنبه و جمعه ترافیک سنگینی توسط هم استانی‌ها در جاده برای رفتن به ییلاق ایجاد می‌شود، خاطر نشان کرد: ترافیک جاده‌ های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر عصر دیروز 3 برابر روزهای معمولی بود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود که در جاده‌های مازندران ترافیک سنگینی حین برگشت هم استانی ها عصر امروز را نیز شاهد باشیم، گفت: ورودی جاده‌ های مازندران برای اجرای طرح محدودیت تردد غیر بومیان تحت کنترل است اما ترافیک بومیان قابل پیش بینی نیست.

سرپرست پلیس راه مازندران تعداد خودروهای غیر بومی برگشت داده شده در ورودی‌های مازندران را 453 دستگاه در 24 ساعت گذشته اعلام و تصریح کرد: همچنین در این مدت هزار و 32 دستگاه خودرو اعمال قانون و جریمه شدند.

عبادی از بازگشت 75 هزار و 582 دستگاه خودرو در ورودی‌های مازندران از ابتدای امسال خبر داد و افزود: 103 هزار و 476 دستگاه خودرو نیز از ابتدای سال تاکنون اعمال قانون شدند.

وی درباره شرایط جوی جاده های مازندران گفت: جاده های سوادکوه، کیاسر و چالوس به تنکابن بارانی و ارتفاعات بارندگی پراکنده همراه است و پیش بینی می‌شود تا عصر امروز در همه جاده‌ها بارندگی را شاهد باشیم.

سرپرست پلیس راه مازندران تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص نیاز بود تا طرح ممنوعیت تردد 10 روز دیگر تمدید می‌شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴