تاریخ انتشاريکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۵۴۴۱۰
۰
plusresetminus
آیا تور ارمنستان ویژه واکسن کرونا برگزار می شود؟
به گزارش بلاغ، با شروع واکسیناسیون کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، بیشتر افراد نگران شده اند و به دنبال این هستند که هر چه زودتر و بدون نوبت واکسن خود را بزنند تا از خطر بیماری کرونا در امان باشند؛ اما در کشور ارمنستان اوضاع متفاوت است و جالب است بدانید که با اینکه دولت این کشور واکسن های مختلفی از جمله فایزر، اسپوتنیک، آسترازنکا و سینوفارم را خریداری کرده است، مردم ارمنستان خیلی تمایلی به زدن واکسن کرونا نشان ندادند. به همین دلیل دولت ارمنستان به صورت عمومی اعلام کرده است که گردشگران خارجی امکان تزریق رایگان واکسن کرونا را در کشورمان دارند.
درست بعد از اعلام تزریق واکسن رایگان کرونا به توریست های و گردشگران تور ارمنستان، موج سفر گردشگران خارجی به این مقصد به طرز باورنکردنی افزایش یافت و البته که بعضی ها بر این باورند که دولت ارمنستان برای بحث درآمدزایی توریستی تصمیم به چنین اقدامی گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم به توضیح چگونگی واکسیناسیون رایگان توریست های خارجی در ارمنستان و تور ارمنستان واکسن کرونا بپردازیم تا شما عزیزان در صورت نیاز به اطلاعات درباره واکسیناسیون کرونا، بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.
 
 
 
پیشنهاد ما این است که سعی کنید از یک آژانس مسافرتی معتبر همچون آزانس مسافرتی سلام پرواز تور ارمنستان را بخرید، تا هم خیالتان بابات این موضوع راحت باشد و هم اقامتی لذت ‌بخش را در هتل ‌های عالی این کشور تجربه نمایید و مهمتر اینکه تجربه سفری هیجان ‌انگیز و بازدید از جاذبه ‌های گردشگری ارمنستان، پروسه تزریق واکسن کرونا را هم انجام بدهید.
 
آیا با رزرو تور ارمنستان میتوانیم در این کشور واکسن بزنیم؟
در جواب این سوال باید بگوییم بله با سفر به این مقصد امکان زدن واکسن کرونا برای گردشگران خارجی وجود دارد. خوب بر اساس اخبار منتشر شده وزارت بهداشت ارمنستان و گفتگو با خبرگزاری یوراسیانت، از تاریخ 15 اردیبهشت 1400 یعنی 5 می 2021 میلادی وزارت بهداشت این کشور این اجازه را به یکی از مراکز تزریق واکسن کرونا داده است تا در سطح عمومی فعالیت داشته باشد. بر اساس اظهارات کارشناسان این کشور در مورد این موضوع، هدف از راه ‌اندازی این مراکز " دسترسی آسان به واکسن برای همه مردم " اعلام شده است. خوشبختانه با توجه به اینکه این کشور چندین هزار دوز واکسن دارد و به واکسینه کردن گردشگران هم اقدام نموده، شما مسافران برای دریافت واکسن کرونا ارمنستان مدارک پزشکی خاصی مورد نیاز ندارید؛ تنها مدارک لازم داشتن پاسپورت برای اقدام به رزرو تور ارمنستان، داشتن نتیجه منفی آزمایش کرونا برای مجوز ورود به این کشور و بعضی مدارک شناسایی معمول است.
البته موضوع بعدی که باید بدان توجه داشته باشید این است که شما نسبت به نوع واکسنی که قصد تزریق آن را دارید، برای مثال 28 روز بعد برای واکسن سینوفارم، 90 روز بعد برای واکسن اسپوتنیک یا 12 هفته بعد برای واکسن آسترازنکا و… باید مجددا برای دریافت دوز دوم واکسن با تور ارمنستان به مرکز درمانی و پزشکی مربوطه مراجعه نمایید و روند این کار را به اتمام برسانید. بنابراین بسیار حائز اهمیت است که هنگام دریافت واکسن، از نوع واکسن تزریق شده اطلاعات کاملی داشته باشید.
بنابراین اگر از لحاظ شرایط مالی و اقامتی مشکلی ندارید و امکان ماندن در این کشور را دارید که خیلی خوب است، چون اصطلاحا هم فال است و هم تماشا! اما اگر خیر، در زمان مشخص شده برای شما می توانید در بازه زمانی مورد نظر مجددا به این کشور سفر کنید. در ادامه نکته قابل توجه تزریق واکسن کرونا در ارمنستان این است که این واکسیناسیون به صورت رایگان و بدون ثبت ‌نام قبلی برای عموم گردشگران صورت می ‌گیرد و شما نیاز به اقدامات خاصی ندارید. با خیال راحت با آژانس سلام پرواز تماس بگیرید و تمامی کارهای سفرتان را به متخصصان این مجموعه بسپارید و با خیال راحت آماده سفر شوید.

 
 
گردشگران معمولا در تورهای 3 شب و 4 روز ارمنستان وارد خاک این کشور می ‌شوند و بعد از گشت و گذار و تفریح در جذاب ترین جاذبه های این کشور و اقامت راحت درست بعد از تزریق واکسن به شهر و کشور خود بازمیگردند. به نقل از خبرگزاری ایندیپندت در خیابان مرکزی ایروان یک ایستگاه واکسیناسیون یک مرحله ‌ای تحت مدیریت وزارت بهداشت تعبیه شده که این برنامه بصورت رایگان انجام می پذیرد و نیازی به ثبت نام ندارد و واکسیناسیون بدون نوبت کرونا در ارمنستان تنها ظرف 10 دقیقه زمان می برد. با این حال در محل واکسیناسیون کرونا مشخص شده در ارمنستان بیشتر افراد خارجی و توریست ها حضور دارند و بیشتر گردشگرانی که در آنجا حضور دارند از لهستان، ایران، روسیه و چین به ارمنستان سفر کرده ‌اند.
شما گردشگران تور ارمنستان واکسن کرونا درست پس از زدن این واکسن در این کشور، برگه ای مهر شده از وزارت بهداشت این کشور دریافت خواهید کرد که در آن زمان نوبت دوم تزریق واکسن کرونا نیز برایتان مشخص و نوشته شده و مسافران این امکان را دارند که در نوبت دوم نیز در کشور ارمنستان حضور داشته باشند. از آنجایی که برخی کشورها مثل اسپانیا با شرط انجام واکسیناسیون مرزهای خود را به روی گردشگران خارجی باز کرده، به زودی پیش بینی ما این است که کشورهایی اعم از کانادا، آمریکا و سایر کشورهای اروپایی نیز به شرط انجام واکسیناسیون مرزهای خود را به روی گردشگران باز نمایند و به همین دلیل اهمیت تزریق واکسن کرونا باطبع بالاتر می رود. بنابراین تمایل ایرانیان برای زدن واکسن بدون نوبت کرونا در ارمنستان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
 
سفر هوایی به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا
در طی روزهای اخیر سفر به ارمنستان کاملا رشد چشمگیر و قابل توجهی داشته است، اما جالب است بدانید با اعلام سخنگوی سازمان هواپیمایی کشورهیچ شرکت ‌های هواپیمایی داخلی در مسیر ایران و ارمنستان فعالیتی ندارند و تمامی پروازها با ایرلاین های ارمنی انجام می پذیرد. بنابراین این روزها " شرکت ارمنی ایرکمپانی " 2 پرواز بین ایروان - تهران و " شرکت هواپیمایی ارمنیا ایرویز " 5 پرواز در این مسیر به صورت هفتگی را برگزار می کنند. همچنین " شرکت ارمنیا ایرویز " هم 2 پرواز نیز بین ایروان - تبریز هم دارد. در ادامه اینکه این کشور تصمیم گرفته است که از هفته سوم تیرماه ایرلاین ارمنیا ایرویز را از 5 پرواز به 7 پرواز در هفته افزایش دهد و این به معنی انجام 11 پرواز میان دو کشور در طول هفته انجام می گیرد.
 
 
 
قیمت تور ارمنستان هوایی
خیلی از کاربران عزیز این سوال را از ما می پرسند که قیمت تور واکسن کرونا به ارمنستان بصورت هوایی به چه صورت است؟ که در حال حاضر در تیر ماه تور هوایی ارمنستان هتل 3 ستاره هزینه ای نزدیک به 7 میلیون 300 هزار تومان (که این قیمت روزانه در حال تغییر است) می باشد که مسافران قبل از خرید تور و سفر به این مقصد می بایستی علاوه بر گذرنامه، جواب تست PCR نیز همراه خود داشته باشند وگرنه امکان پرواز ندارند. با اعلام دولت ارمنستان و وزارت بهداشت این کشور اگر شخصی بیماری زمینه ای دارد می بایستی مدارک ترجمه شده همراه خود داشته باشد و شما در این سفر هوایی مدت زمان 1 ساعت 45 دقیقه در پرواز هستید.
در ادامه آژانس سلام پوراز به عنوان یک شرکت معتبر گردشگری، ارائه دهنده خدماتی عالی در تمامی تورهای خارجی و داخلی توانسته موفقیت های بسیار زیادی را در حوزه صنعت گردشگری کسب کند و همچنین برای داشتن یک سفر خاطره انگیز و بی‌ دغدغه، لازم است از خدمات یک آژانس مسافرتی معتبر بهره مند شوید. سلام پرواز با تجربه چندین ساله در امر برگزاری تورهای مختلف، گزینه‌ ای عالی برای شما مسافران عزیز بشمار می رود. همچنین شما این امکان را دارید که با مراجعه به لینک salamparvaz.com پکیج ‌های مختلف سفر را مشاهده و پرواز و هتل مد نظرتان را بر طبق بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی، با کارشناسان سلام پرواز تماس بگیرید و برنامه یک سفر جذاب را برای خود تدارک ببینید.

انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴