تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۴۵۴۲۳۱
رئیس سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه‌ها و هیات های استانی تاکید کرد برگزاری بازی در چمن مصنوعی تحت هیچ شرایطی مورد تایید سازمان لیگ نمی‌باشد.
۰
plusresetminus
برگزاری بازی‌های لیگ برتر در چمن مصنوعی ممنوع شد
به گزارش بلاغ؛ حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه ای در به اتمام رساندن رقابتهای لیگ برتر و فراهم آوری بهترین شرایط هیات های فوتبال استانها و باشگاهها تاکید کرد که رقابتهای لیگ برتر در زمین چمن طبیعی باید برگزار شود.

در نامه بهاروند به باشگاهها و هیاتهای فوتبال آمده است:
با هدف ارتقا کیفیت هر چه بهتر میزبانی مسابقات لیگ برتر و کاهش نرخ آسـیب دیـدگی ورزشـکاران از یک سو و رعایت شـرایط مساوی در رقابتهای پیش رو، سازمان لیگ فوتبال اعلام می کند از این پس کلیه رقابتهای لیگ برتر، می بایست در چمن طبیعی با ابعاد و کیفیت اسـتاندارد برگزار شده و تحت هیچ شـرایط چمن مصنوعی با هر مدل و کیفیتی مورد نظر و تایید سازمان لیگ نمی باشد .

از آنجا که این امربه عنوان یک دسـتورالعمل و ابلاغیه سراسـری می باشـد ، لـذا در رابطه با هیچ یک از باشـگاهها حاظر در لیگ برتر قابل اغماض و یا استثنا نبوده و الزامًا می بایست باشگاه میزبان علاوه برسایر موارد مرتبط با میزبانی موضوع فوق را نیز فراهم فرماید .

قاعـدتًا هرگونه مغایرت و مخالفت با این موضوع مورد پـذیرش نبوده و مسـئولیت عـدم تحقق موارد خواسـته شـده مسـتقیما به عهده باشـگاه مربوطه است.

بدیهی است سازمان لیگ مجاز می باشد در رابطه با این امر تصمیمات مقتضی ازجمله لغو میزبانی و بررسی انتقال مسابقات مربوطه را به ورزشگاه دیگر و یا استانهای همجوار اتخاذ کند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴