تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۳۶۸۱
فرمانده سپاه کربلا از اهدا و توزیع 299 سری جهیزیه‌ برای زوج‌های نیازمند در استان و تداوم این طرح به‌منظور کمک به زوج‌های جوان و کم‌بضاعت خبر داد.
۰
plusresetminus
اهدای ۲۹۹ سری جهیزیه به زوج‌های جوان مازندرانی
به گزارش بلاغ، بمناسبت دهه ولایت و امامت مراسم  اهدا و توزیع جهیزیه به نوعروسان توسط سپاه ناحیه نوشهر با همکاری بسیج  سازندگی ، قرارگاه محرومیت زدایی و خیرین با حضور سردار مسلمی فرمانده  سپاه کربلای مازندران انجام شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: در دهه خجسته امامت و ولایت شاهد اهدا و توزیع جهیزیه به نوعروسان نوشهری و سایر شهرهای غرب مازندران با تلاش بسیج سازندگی، قرارگاه محرومیت زدایی و خیرین عزیز هستیم.
 
سردار سیاوش مسلمی با اشاره به اینکه امروز با این اقدام خداپسندانه بساط زندگی جوانان و خانواده های کم برخوردار آماده شد اظهار کرد: در این مرحله از توزیع جهیزیه نوعروسان حدود ۲۵ سری به ارزش یک میلیارد تومان با کمک بسیج سازندگی استان،  قرارگاه محرومیت زدایی استان  و خیرین منطقه جمع آوری و توزیع شد و در گذشته هم در غرب استان ۲۵ سری جهیزیه اهدا شد  که مجموعا امسال تا کنون دو میلیارد تومان در این بخش در غرب مازندران  هزینه شده است.

وی ادامه داد: جهیزیه‌های اهدایی از کالاهای ایرانی شامل یخچال، ماشین‌لباسشویی، فرش و اجاق گاز است.

 مسلمی افزود: در سطح استان هم در بخش جهیزیه نوعروسان در طول سال گذشته توسط بسیج سازندگی ، قرارگاه محرومیت زدایی و خیرین  ۱۶۴۳ سری به ارزش  ۳۳ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۰ هم در سطح استان  ۲۹۹ سری جهیزیه با اعتبار ۹ میلیارد تومان توزیع شد.

فرمانده سپاه کربلا خاطر نشان کرد:  امروز باید به نوعی امید و امیدواری را در مردم زنده  کنیم ، در این نظام عزیزان و خیرینی هستند که بفکر همنوعان خود هستند تا بتوانند لبخندی بر لبان جوانان عزیز بنشانند که این حرکت و کار بسیار خوب خود یک تبلیغ است که  بزرگواران دیگر  هم که اگر  میخواهند در اینگونه اقدامات خداپسندانه کمک کنند در این میدان حضور پیدا کنند تا همه دست به دست هم یک فضایی فراهم کنیم  تا جوانان مملکت ما  در آرامش کامل  زندگی خود را شروع کنند.

وی در پایان از  تلاش های فرمانده و مجموعه عوامل سپاه شهرستان نوشهر و تمامی دست اندرکاران در جهت این اقدام خداپسندانه تشکر کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰