کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا خبر داد

افتتاح پروژه آبرسانی به 4 روستای بندپی‌غربی بابل/ حل مشکلات آب شرب در اولویت بسیج است

10 مرداد 1400 ساعت 10:04

فرمانده سپاه کربلا از افتتاح پروژه آبرسانی به ۴ روستای بخش بندپی بابل خبر داد و گفت: یکی از اولویت‌های بسیج در رفع محرومیت حل مشکلات آب برای استان مازندران است.


به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی در مراسم  افتتاح پروژه‌های آب‌رسانی به ۴روستای کم‌برخوردار بخش بندپی غربی شهرستان بابل که باهمت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا و با مشارکت بنیاد خیریه حاج اکبر ابراهیمی برگزار شدابراز داشت :یکی از اولویت‌های بسیج در رفع محرومیت حل مشکلات آب برای استان مازندران  است.
بیان کرد:بسیج سازندگی برای آبرسانی به روستا‌ها آستین همت بالا زد تا گوشه‌ای از  مشکلات مردم منطقه برطرف شود.وازاین نعمت برخوردار بودند.

وی افزود:تفاوت اصلی مدیریت جهادی با سایر نظام های مدیریتی تاکید بر معنویت و ارزش های اخلاقی، اسلامی و انسانی می باشد این  درحالیست که در نظام های مدیریتی دیگر، اخلاق به عنوان وسیله، مطرح بوده و زمانی کاربرد دارد که در راستای اهداف آن نظام مدیریتی بوده باشد و همین باعث شده است که نتیجه در کارهای جهادی به صورت خوب پیش برود.

فرمانده سپاه کربلا اظهار کرد:ما هرجا انقلابی عمل کردیم پیش رفتیم و هرجا از انقلابیگری و حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم و ناکام شدیم.

مسلمی افزود: یکی از کارهای قرار گاه سازندگی تکمیل پروژه های آب رسانی روستایی به مناطق محروم می باشد که ارتباط مستقیم با مشکل مردم دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ضمن عذرخواهی از مردمی که رنج بی‌آبی و تشنگی را تحمل کردند بیان داشت: پروژه آبرسانی به ۱۶ روستا در شهرستان  بابل در دستور کار قرار گیردو چهار روستای مچکتی، پولادسی، موزی‌کتی و اومال از نعمت آب شرب برخوردار شوند.

 علی کریمی افزود: پروژه چهار روستای دیگر در بندپی شرق بزودی به اتمام می‌رسد و عملیات آبرسانی به ۸ روستا در بابلکنار که سه ماه از سال آب ندارند و روزانه ۴۰۰تن زباله شهرستان در آنجا دفن می‌شود بزودی اجرایی خواهد شد.

امام جمعه بندپی غربی بابل نیز در این مراسم با اشاره به آبرسانی به این منطقه محروم، گفت: باید دست آن خیری که  باعث بهره برداری این پروژه بزرگ شد، را بوسید.

حجت الاسلام حاجی زاده به  همت و همبستگی دستگاه‌های اجرایی و قرارگاه پیشرفت و ابادانی سپاه کربلا در بهره برداری طرح آبرسانی هم اشاره کرد و  افزود: انقلابی گری و جهادگری برای رفع مشکلات ضرروی است و  هرجا نیرو‌های جهای در میدان باشند، کار انجام می‌شود.

حاجی زاده با تصریح بر اینکه طرح آبرسانی به روال عادی، به سرانجام نمی‌رسید، ادامه داد: با کا رجهادی این پروژه در کمتر از ۵ ماه به سرانجام رسید.

امام جمعه بندپی غربی بابل با اشاره به اینکه باید خدای متعال را بابت نعمت اب سالم شکر کرد،   یادآور شد: مردم این منطقه به امید بارش باران بودند تا بتوانند از آب باران برای شرب استفاده کنند، اما امروز با افتتاح این پروژه همه مردم خوشحال شدند که باید بابت این نعمت سجده شکر بجا آورد.

بهزاد برارزاده مدیرعامل آبفای مازندران نیز قدردانی از زحمات قرارگاه سازندگی و نماینده شهرستان بابل نیز گفت: طی سه ماه سالجاری  در بخش شبکه و انشعابات نصب ۱۸۱فقره انشعاب جدید آب آشامیدنی ،۴۶ فقره تبدیل انشعاب، ۴۲۴ فقره تعویض کنتور، ۳۰مورد تعمیرات شبکه همچنین ۶۳۰مورد تعمیرات انشعاب،۴مورد مرئی سازی شیر خط، ۶۷مورد قطع و وصل انشعاب  و ۲۶۰ مورد بازدیدهای فنی انجام شد که ۱۵۳۵ متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در بخش شهری مربوط به  آبفا بابل طی سه ماهه ابتدای سالجاری صورت گرفته است و در این مدت تعداد ۷۷ پمپ در شهرستان تعویض و ۶ حلقه چاه به ارزش ۴۷ میلیون تومان انجام گرفته است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453662

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/453662/افتتاح-پروژه-آبرسانی-4-روستای-بندپی-غربی-بابل-حل-مشکلات-آب-شرب-اولویت-بسیج

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com