تاریخ انتشارشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۵۳۶۵۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: از روز یک‌شنبه ۱۰ و دوشنبه ۱۱ مرداد ماه امسال خبرنگاران مازندران می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند.
۰
plusresetminus
خبرنگاران مازندران از فردا واکسینه می‌شوند
به گزارش بلاغ، عباس زارع درباره تزریق واکسن کرونا خبرنگاران مازندران، اظهار کرد: در بحث تزریق واکسن کرونا خبرنگارانی که عضو خانه مطبوعات، عضو صندوق هنر و یا سامانه جامع مطبوعات و خبرگزاری‌ها هستند می‌توانند با ارائه شماره ملی به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند.

وی افزود: از روز یک‌شنبه ۱۰ و دوشنبه ۱۱ مرداد ماه امسال خبرنگاران مازندران می‌توانند برای دریافت واکسن کرونا مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بیان کرد: با توجه به برگزاری جلسات مختلف برنامه‌ریزی برای واکسیناسیون خبرنگاران اندیشیده شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه واکسن به میزان کافی موجود است و در زمینه کمبود نگرانی نداریم، افزود: تاکید ما به همه افراد رعایت فاصله‌گذاری و پروتکل‌های بهداشتی است.

زارع گفت: مطابق سند ملی واکسیناسیون و با هماهنگی بعمل آمده‌ با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای تزریق واکسن اصحاب رسانه، فهرست ۲۳ هزار نفری خبرنگاران، اصحاب رسانه، اعضای خانه‌های مطبوعات در سراسر کشور، اعضای روزنامه‌نگار صندوق اعتباری هنر و ... برای معاونت بهداشت وزارت بهداشت درمان و اموزش پرشکی ارسال شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴