کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگرانی از روند صعودی کرونا در مازندران؛

بستری ۳ هزار و ۲۲۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های مازندران

8 مرداد 1400 ساعت 7:30

در 24 ساعت گذشته با بستری شدن تعداد ۶۰۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.


به گزارش بلاغ، سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت:  طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۲۱ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: طی این مدت تعداد ۳۸۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: هم اکنون ۲هزار و ۱۱۲ نفر مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۳۱۳ نفر نیز  با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

سیدفرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۳۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى هستند، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۳ بیمار جدید بستری و ۱۵۵ بیمار هم  ترخیص شدند.

وی گفت: ۴۳ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 طی شبانه روز گذشته با بستری شدن تعداد ۶۰۴ بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به ۳هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453610

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/453610/بستری-۳-هزار-۲۲۰-بیمار-کرونایی-بیمارستان-های-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com