کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر مؤسسه فرهنگی تربیتی «جوانان عاشورایی» خبر داد

برگزاری کاروان دوچرخه‌سواری نوجوانان ساری به مناسبت عید غدیر خم

7 مرداد 1400 ساعت 9:16

مدیر مؤسسه فرهنگی تربیتی «جوانان عاشورایی»، از برگزاری کاروان دوچرخه سواری «غدیرخم» نوجوانان مرکز استان به مناسبت عید غدیرخم خبر داد و گفت: این کاروان در دو مکان مصلی و میدان شهرداری ساری توقف داشت که اقدام به برگزاری مراسم شعرخوانی، مولودی خوانی و سرود خوانی کردند.


میلاد قربانی مدیر مؤسسه فرهنگی تربیتی «جوانان عاشورایی» در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از برگزاری کاروان دوچرخه سواری «غدیرخم» نوجوانان مرکز استان به مناسبت عید غدیرخم خبر داد.

وی افزود: طی روز جاری نوجوانان این موسسه در قالب کاروان دوچرخه سواری مسیر خود را از مسجد نبی کوی آزادی آغاز و در ادامه با طی مسیر از دروازه بابل، میدان ساعت ومیدان شهدا در مصلی ساری توقف کردند.

                        

مدیر مؤسسه فرهنگی تربیتی «جوانان عاشورایی»، خاطرنشان کرد: در جنب مصلی نوجوانان این هیئت اقدام به برگزاری سرود و مولودی خوانی کردند.

قربانی ادامه داد: در ادامه رکاب زنان به سمت میدان خزر، سپس سه راه مدرس، میدان ساعت و میدان شهرداری رفتند که توقف‌گاه دوم این کاروان در میدان شهرداری رقم خورد و ضمن استراحت دوچرخه سواران، مراسم شعرخوانی، مولودی خوانی و سرود خوانی نیز در این محل برگزار شد.

                         

وی بیان کرد: در نهایت دوچرخه سواران نوجوان این هیئت در انتهای مسیر با رکاب زدن از میدان شهرداری در مسجد نبی کوی آزادی به کار خود پایان دادند.

مدیر مؤسسه فرهنگی تربیتی «جوانان عاشورایی»، متذکر شد: این کاروان نمادین که برای چندمین بار در سطح شهر از سوی نوجوانان این موسسه در مناسبت‌های مختلف همراه با مراسمات مذهبی برگزار می‌شود، با همکاری هیئت نوجوانان عاشورایی، پایگاه اشرفی اصفهانی کوی آزادی و ستاد نماز جمعه مرکز استان برگزار شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 453590

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/453590/برگزاری-کاروان-دوچرخه-سواری-نوجوانان-ساری-مناسبت-عید-غدیر-خم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com