تاریخ انتشارجمعه ۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۵۳۵۸۳
امام جمعه بخش لاله‌آباد بابل با انتقاد از اجرای قانون کاربری اراضی در مازندران، گفت: نباید قانون کاربری فقط برای قشر خاصی اجرایی شود.
۰
plusresetminus
تبعیض در اجرای قانون کاربری اراضی نگران‌کننده است/غفلت مسئولان در اجرای پروژه‌ها
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محسن شیخی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بابل اظهار کرد: جایگاه نمازجمعه جایگاه مقدسی است که نمی توان آن را به کسی نسبت داد.

وی افزود: مدیران و مسئولان نظام اسلامی باید بر حضور مستمر و مداوم در این فریضه عبادی و سیاسی اهمیت داده و از این فرصت برای حل مسائل و مشکلات مردم استفاده کنند.

امام جمعه بخش لاله‌آباد بابل ادامه داد: یکی از وظایفی که بر عهده ائمه جمعه است تبیین معارف اسلامی در جامعه بوده از این رو باید این موضوع در دستور کار تمامی ائمه جمعه قرار گیرد.

این مسئول به ظرفیتهای این بخش اشاره کرد و گفت: علیرغم تخصیص بعضی از بودجه بسیاری از  پروژه ها متاسفانه به علت غفلت برخی از مسئولان رها گردیده است و طولانی شده است.

شیخی افزود: بسیاری از پروژههایی که نیمه کاره رها می شوند و باعث مستهلک  شدن بسیاری از تجهیزات می شود.

وی بیان داشت: از جمله دغدغه های این بخش نبود آنتن دهی و مشکل آب در دوبخش زراعی وشرب بوده است وبا توجه به پیگیری های صورت گرفته قرار است در اولین فرصت مشکل مرتفع شود.

امام جمعه لاله آباد ادامه داد:  ما در این بخش هم در زمان پربارانی وکم بارانی دچار مشکل هستیم و این در حالیست که بامکانیزه شدن دوسردهانه در این بخش مشکل را می توان حل کرد.
  
وی با اشاره به انتقاد به قانون کاربری در  مازندران عنوان داشت اگر قانون بازنگری در روستاهای مازندران صورت نگیرد مازندران دچار مشکلات فراوانی می شود.

شیخی در پایان گفت: بی تدبیری در قانون کاربری جای تاسف دارد و در حال حاضر نباید قانون کاربری فقط برای قشر خاصی مخصوصا برای کشاورزان اجرایی شود و برای قشر خاصی دیگر که با دور زدن قانون تغییر کاربری صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴