تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۵۳۵۶۹
یک فعال سیاسی درباره گرانی‌های کنونی گفت: «دولت یازدهم و دوازدهم به میزانی مشکل ایجاد کرد که همه‌چیز بر هم ریخت. دولت آقای روحانی در تمام زمینه‌ها بی‌تدبیر بود و باعث ایجاد گرانی‌های بی‌حدوحصر، بیکاری، از بین‌رفتن زیربناها و... شد.
۰
plusresetminus
واعظ آشتیانی: روحانی کشور را شخم زد

به گزارش بلاغ؛ امیررضا واعظ آشتیانی در ادامه افزود:  امروز هیچ نظارتی بر گرانی‌‌ها وجود ندارد و دولت هم در روزهای پایانی کار خود کشور را رها کرده است.

وی درادامه اظهارکرد: «در این شرایط دولت سیزدهم کار بسیار سختی در پیش دارد زیرا هرچه به پایان دولت دوازدهم نزدیک‌ می‌شویم، سوء مدیریت‌ها تشدید هم می‌شود. حالا آقای رئیسی باید بتواند شرایط را آرام کند که نخستین قدم در این مسیر اعتمادسازی است و لازم است که با مردم شفاف سخن بگوید.

این فعال سیاسی درباره تیم اقتصادی دولت رئیسی بیان کرد: «آقای رئیسی باید بکوشد تیم اقتصادی کارآمد، با تجربه‌ و امتحان پس‌داده‌ای را انتخاب کند؛ افرادی که با برنامه جلو بروند و بتوانند از پس رفع مشکلات عدیده اقتصادی برآیند. دولت می‌تواند با یک تیم اقتصادی قوی اعتماد عمومی را بازسازی کند.

واعظ آشتیانی گفت: واقعیت این است که دولت روحانی کشور را شخم زد و امیدواریم آقای رئیسی بتواند با مدیریت درست اقتصاد حال مردم را خوب کند که در این بین تقویت تولید و صنعت و توجه ویژه به جوانان و خاصه اشتغال آنها باید در رأس باشد.

منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷