تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۵۳۵۳۲
نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران ضمن انتقاد از عدم قرار گرفتن اصناف کشور در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا، گفت: اگر فعالیت کسبی اصناف درانتشار ویروس نقش داشت، چگونه حال در مقطع زمانی تزریق واکسن، این گروه بندی برای اصناف مصداق ندارد و اصناف در این تصمیم، نادیده گرفته شده‌اند؟
۰
plusresetminus
انتقاد از نادیده گرفتن اصناف در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا
به گزارش بلاغ؛ محمدباقر فروتن در جمع خبرنگاران از وزارت بهداشت و درمان در خصوص قرار نگرفتن اصناف در اولویت نوبت واکسیناسیون کرونا انتقاد کرد.

وی افزود: متاسفانه در زمان نوشتن پروتکل‌های بهداشتی اصناف به چهار گروه مشاغل دسته بندی شدند و گروه‌های سه و چهارمشاغل به میزان 90 درصد آنان در این 17 ماه کرونایی تعطیل کامل بودند.

نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران، خاطرنشان کرد: در شرایط حال حاضر کرونایی، گروه دو مشاغل که در هر تغییر وضیعت رنگ‌بندی کرونایی، واحدهای صنفی مرتبط با این گروه در سطح کشور  به تعطیلی و یا نیمه تعطیلی فرا خوان می‌شدند و گروه یک مشاغل که اکثر  واحدهای صنفی آنان توزیع کننده در رسته های صنفی مایحتاج اولیه و کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم فعال بودند که با نظارت شدید بازرسان و ناظران بهداشتی همراه بوده است.

فروتن تصریح کرد: چگونه حال در مقطع زمانی تزریق واکسن این گروه بندی برای اصناف مصداق ندارد و اولویت واکسینه شدن اصناف نزد وزارت بهداشت در کجا قراردارد؟ اصلآ مشخص نیست و از ما بهتران و عزیز تران قطعا در ردیف اول اولویت ها قرار گرفته‌اند!!

وی ادامه داد:  این اقدام وزارت بهداشت  نشان از  چیست ؟ سوء مدیریت! بی توجهی؟ اهمال و یا مسائل دیگری است که ما از آن بی خبریم.

نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران متذکر شد: اگر فعالیت کسبی اصناف درانتشار ویروس نقش داشت، حالا واکسیناسیون هم برای این قشر باید در اولویت باشد که این نگاه باید در وزارت بهداشت تغییر پیدا کند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴