تاریخ انتشارشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
کد مطلب : ۴۵۳۴۷۲
بچه های مساجد مازندران با ارسال کد۱۳به شماره ۳۰۰۰۲۱۲در انتخاب مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی شهرستان قائم شهر که از سال ۹۶ طرح توجیه اقتصادی و بهره‌وری در مترمربع رابا طرح «هر خانه یک گلخانه» دردست اقدام دارد؛ سهیم باشند.
۰
plusresetminus
خالق روستای لیموترش ایران بین ۱۴منتخب طرح ملی «محله همدلی»
به گزارش بلاغ، برنامه تلویزیونی «محله همدلی» با هدف شناسایی و معرفی الگوها و تجربه‌های موفق مردمی در زمینه حل مسائل و کمک به پیشرفت کشور تولید می شود.  ملاک‌های اساسی برای انتخاب هر فرد، مردمی بودن، قابلیت تکثیر و توزیع بودن اقدامات و شیوۀ کاری الگوها و نیز شاخصه خلاقیت است.

این برنامه در حوزه‌های فعالیت برای اتم‌ها محدودیتی قائل نیست؛ به این شکل که هر شخص یا گروهی که توانسته مسئله یا مشکلی را در هر زمینه‌ای از جمله سبک زندگی، محیط زیست، سلامت، اشتغال و یا هر حوزه دیگری در سطح خانواده، محله، شهر یا کشور با مشارکت دیگران و به‌شیوه‌ای خلاقانه‌ حل کند، می‌تواند تجربۀ موفق خود را با شرکت در این برنامه به همۀ مردم معرفی کند.

«ولی الله نادعلی زاده» مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید «علی گرائیلی» روستای خرماکلا شهرستان قائم شهر که از سال ۹۶ طرح توجیه اقتصادی و بهره‌وری در مترمربع را به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید گرائیلی و با همراهی دهیار خرماکلا در دست اجرا دارد و تاکنون با راه اندازی میزخدمت و ایجاد اشتغال روستایی با عنوان «هر خانه یک گلخانه» ۷۵۰جوان را جذب کار کرده است. این مدیر مسجدی و کارآفرین بیش از ۲۰۰میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای راه اندازی این گلخانه ها بدور از بروکراسی اداری فراهم کرده است.
 
این کارآفرین نمونه که این روزها از وی به نام خالق روستای لیموترش ایران یاد می شود نیز به عنوان نماینده استان مازندران در آستانه کسب رتبه برتر از میان ۱۴منتخب کشور با همراهی آرای مردمی قرار دارد. علاقه مندان برای سهیم بودن در انتخاب این نماینده جهادگر و مسجدی استان می توانند با ارسال کد۱۳به شماره ۳۰۰۰۲۱۲اقدام کنند.
 
 علاقه مندان می توانند با مشاهده برنامه تلویزیونی «ولی الله نادعلی زاده» از شبکه ۲سیما برنامه عید همدلی ساعت ۲۳مورخ شنبه ۲مرداد، برنامه سلام تهران شبكه ٥ روز يكشنبه ٣ مردادساعت ١٠صبح
و برنامه دهه ولایت شبکه ۴سیما روز يكشنبه ٣ مردادساعت ٢١الي ٢٣با روند فعالیت این مدیر مسجدی و جهادگر آشنا شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰