تاریخ انتشارجمعه ۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد مطلب : ۴۵۳۴۴۴
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: با هجوم همیشگی مسافران وضعیت تبرستان مثل همیشه قرمز اعلام شده، این چه تدبیری است که باید شمالی ها تاوان سوء مدیریت اقایان و تعطیلی پایتخت را بدهد.
۰
plusresetminus
عزمی در ستاد ملی کرونا برای پیشگیری نمی‌بینیم/چرا مازندران باید تاوان سوءمدیریت و تعطیلی پایتخت را بدهد؟
به گزارش بلاغ، مهدی سعادتی در جلسه مجمع نمایندگان استان مازندران، با انتقاد از عملکرد ضعیف دولت و ستاد ملی کرونا بیان کرد: عزمی در ستاد کرونا برای پیشگیری از گسترش کرونا نمی بینیم، عملا با این تعطیلی های غیر کارشناسی و موافقت های سیاسی تا این لحظه برای‌گسترش کرونا اقدام کرده است.

وی بیان کرد: با هجوم همیشگی مسافران وضعیت تبرستان مثل همیشه قرمز اعلام شده، این چه تدبیری است که باید شمالی ها تاوان سوء مدیریت اقایان و تعطیلی پایتخت را بدهد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت کشور و ستاد کرونا بعد از یکسال هنوز نتوانسته ساز و کاری شکل دهد تا جلوی ورود افراد غیر بومی را به استان بگیرد و به معنای واقعی قرنطینه را اعمال کند.

این مسئول ادامه داد: آمار بستری و فوتی در استان همچنان سیر صعودی دارد و شاهد فاجعه از دست دادن عزیزانمان در استان هستیم.

سعادتی بیان کرد: از سوی دیگر سخنگوی صنعت برق کشور عنوان می کند میزان مصرف برق در استان های مازندران و گیلان بسیار افزایش یافته و در مرز هشدار قطعی مجدد برق می باشند!

این مسئول خاطرنشان کرد: ظاهرا هنوز آمار هجوم جمعیت میلیونی مسافران به شمال کشور را مطلع نشدند اقایان که این هجم از سفرها در پی تعطیلی تهران و البرز باعث این اتفاق است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: سازمان برنامه بودجه باید در زمینه اعتبارات نگاه ملی به مازندران داشته باشد، تخصیص بودجه در موضوع جاده های زمینی،ریلی،هوایی و دریایی بازهم بسیار ناچیز است و بازهم شاهد نگاه جزیره ای هستیم.

سعادتی بیان کرد: بودجه های ناچیز اتمام پروژه های عمرانی، پسماند و زباله، سوخت و حامل های انرژی بازهم اصلاح نشده است. نمی دانیم تا چه زمانی باید شاهد چنین ظلم هایی نسبت به تبرستان عزیزمان باشیم.

وی اظهار کرد: امیدواریم با روی کارآمدن دولت سیزدهم و انتخاب آیت اله رییسی شاهد اتحاد و همکاری ویژه روسای سه قوه جهت حل مشکلات مردم عزیز و ضعف های مدیریتی در کشور باشیم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواستار وحدت، انسجام و اتحاد بیشتر در دفاع از حقوق استان های شمالی جهت جذب اعتبارات و چانه زنی با وزارتخانه ها برای جبران عقب ماندگی در سطح مازندران شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲