تاریخ انتشارشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۵۳۴۳۸
مدیر آموزش و پرورش رامسر به کمبود تبلت و گوشی در این منطقه اشاره کرد و گفت: اینترنت و زیرساخت‌های آن در اشکور بسیار ضعیف است و درصد کمی از دانش آموزان به اینترنت دسترسی دارند.
۰
plusresetminus
صعب‌العبور بودن جاده و ضعف اینترنت از مشکلات جدی دانش‌آموزان اشکوری
به گزارش بلاغ، محمدصادق امینی‌نیا در حاشیه بازدید مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از مدارس منطقه اشکور که با همراهی فرماندار رامسر، بخشدار مرکزی، رئیس جمعیت هلال احمر رامسر و تعدادی از مسئولین شهری و منطقه‌ای انجام شد گفت: ۶۴ دانش‌آموز در ۱۱ روستا و ۶ مدرسه منطقه اشکور تحصیل می‌کنند که از این میان سهم مقطع ابتدایی ۴۵ دانش‌آموز و سهم مدارس متوسطه اول ۱۹ دانش‌آموز می‌باشد.

وی افزود: مدیرکل آموزش و پرورش استان از وضعیت مدارس منطقه بازدید و اقلام ورزشی در بین دانش‌آموزان و مدارس منطقه توزیع کرد.

مدیر آموزش و پرورش رامسر اظهار کرد: در یکی از روستاهای منطقه که مدرسه نداشت و لازم بود که مدرسه‌ای در آن ساخته شود، در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه آغاز شده و مسئولان برای رفع مشکلات موجود بر سر راه احداث این مدرسه قول مساعد داد.

امینی‌نیا تصریح کرد: از مشکلات عمده مدارس و دانش‌آموزان این منطقه، کمبود تجهیزات مدرسه، لوازم ورزشی و لوازم مصرفی مدرسه است که در این بازدید یک سری از آن وسایل را تهیه و در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شد.

وی عدم دسترسی مناسب دانش‌آموزان منطقه اشکور به خدمات کمک آموزشی به‌ویژه در شرایط کرونا و آموزش مجازی را از دیگر مشکلات این منطقه ذکر کرد و گفت: ناچار بودیم که دانش‌آموزان را به صورت حضوری به مدرسه بیاوریم و چون تعدادشان کم بود، به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز دچار مشکل نشدیم.

این مسئول به کمبود تبلت و گوشی در این منطقه اشاره کرد و اذعان داشت: اینترنت و زیرساخت‌های آن در اشکور بسیار ضعیف است و درصد کمی از دانش آموزان به اینترنت دسترسی دارند.

وی از همکاری خوب دستگاه‌های شهری با آموزش و پرورش رامسر یاد کرده و افزود: از سوی سازمانها و ارگانهای دولتی در طول سال وسایل رفاهی برای دانش آموزان تهیه می‌شود.

امینی‌نیا یکی از مشکلات منطقه را فاصله زیاد روستاها با هم و خاکی و صعب العبور بودن جاده ها را از مشکلات آموزش و پرورش رامسر برشمرد و خاطرنشان کرد: ولی ما تلاش کردیم با کارشناسان و راهبری که برای این منطقه تعیین کردیم، این ارتباط را در طول سال همواره برقرار نگه داریم. در همین راستا کلاس‌ های جمع بندی دروس را برگزار میکنیم که برای اینکار سرگروه اعزام می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲