رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران اعلام کرد

اقامه نماز جمعه اول مردادماه در تمام شهرهای مازندران

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۵۳۴۲۸
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: این هفته اول مردادماه اقامه نماز جمعه در تمامی 47 شهر استان با وضعیت زرد ( در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز ) بلامانع است.
۰
plusresetminus
اقامه نماز جمعه اول مردادماه در تمام شهرهای مازندران
حجت الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مختلف مازندران خبر داد.

وی افزود: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و ستاد ملی کرونا و استانداری مازندران، این هفته در تمام شهرهای استان نماز وحدت آفرین جمعه اقامه خواهد شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران، با بیان اینکه نماز جمعه اول مردادماه برای نهمین هفته متوالی در تمامی شهرهای استان برگزار می‌شود؛ خاطرنشان کرد: بسته به تصمیم اتخاذ شده، برقراری نماز جمعه به شرط برگزاری نماز جمعه در شهرهای زرد در مصلی‌ها و در شهرهای نارنجی و قرمز در محیط‌‌های باز در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود.

انتظاری ادامه داد: این هفته اول مردادماه اقامه نماز جمعه در تمام شهرهای استان با وضعیت زرد ( در مصلی‌ها) و نیز شهرهای با وضعیت نارنجی و قرمز (در فضای باز و حداکثر به تعداد 100 نفر و به مدت 40 دقیقه) بلا مانع است.

وی تصریح کرد: بنا بر آخرین تصمیمات اعلام شده دیگر عدم برگزاری نماز جمعه در شهرهای استان را نخواهیم داشت و نماز جمعه حتی در شهرهای قرمز و نارنجی به شرط برگزاری نماز در فضای باز و با رعایت کامل تمامی پروتکل‌های بهداشتی بلامانع است.

به گفته وی، نماز جمعه نخستین روز از مرداد ماه در 47 شهرستان مازندران با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی (طبق جدول انحصاری) برگزار می‌شود.

گفتنی است نماز جمعه در مرکز مازندران، به امامت نماینده مقام معظم رهبری در استان، آیت الله محمدی لائینی، اقامه خواهد شد.

شایان ذکر است در تازه‌ترین به‌روزرسانی نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت، همچنان شهرستان‌های رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد، فریدونکنار، بابلسر، بابل، آمل، قائمشهر، جویبار، ساری، سوادکوه و بهشهر در وضعیت قرمز و هفت شهرستان نکا، گلوگاه، میاندورود، سیمرغ، سوادکوه شمالی، کلاردشت و عباس‌آباد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲