وقتی مردم بوشهر ضد انقلاب را همراهی نکردند؛

اغتشاش‌گران شب گذشته بوشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۴۵۳۴۲۳
شب گذشته نیز چند نفر غیر خوزستانی و غیر بوشهری که از شهر های دیگر آمده بودند و عرب زبان نیز نبودند، در اقدامی خودسرانه چند حلقه لاستیک در نزدیکی محله مهاجران خوزستانی به آتش کشیدند که دستگیر شدند.
۰
plusresetminus
اغتشاش‌گران شب گذشته بوشهر دستگیر شدند
به گزارش بلاغ، در چند روز گذشته اعتراضات به حقی از سوی مردم خوزستان برای مسئله آب صورت گرفت که با وجود تلاش های دشمن برای مصادره این اعتراضات با هوشیاری مردم و ورود نهادهای حاکمیتی برای حل مسئله آب، این مشکل تا حدودی رفع و مردم خون‌گرم خوزستان در اوج اقتدار از ادامه تجمعات خودداری و ضد انقلاب را ناامید کردند.

در پی این مطالبه‌گری به حق که از طرف مردم نجیب خوزستان صورت گرفت، پیروز میدان مردم بودند و ضد انقلاب در حالی که با سلاح در برخی نقاط سعی کردند وارد میدان شوند، مانند همیشه شکست خوردند.

شب گذشته نیز چند نفر غیر خوزستانی و غیر بوشهری که از شهر های دیگر آمده بودند و  عرب زبان نیز نبودند، در اقدامی خودسرانه چند حلقه لاستیک در نزدیکی محله مهاجران خوزستانی (عرب زبان های ساکن بوشهر) به بهانه حمایت از مردم خوزستان به آتش کشیدند که با هوشیاری مردم خوب این محله و اعلام برائت از ضد انقلاب توسط اهالی محل شناسایی، دستگیر و  تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲